Omzetten ThunderbirdMailbestanden naar Outlook of Outlook Ex

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Bauke Visser
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 juli 2004, 14:28
    unknown unknown

Omzetten ThunderbirdMailbestanden naar Outlook of Outlook Ex

Bericht door Bauke Visser »

Het was heel gemakkelijk om mijn e-mailbestanden van Microsoft Outlook om te zetten naar Thunderbird.
Maar hoe krijg ik ze weer in Outlook, of Outlook Express?
(bauke.vissersj@hccnet.nl)
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Omzetten ThunderbirdMailbestanden naar Outlook of Outloo

Bericht door Gert-Paul »

Bauke Visser schreef:Het was heel gemakkelijk om mijn e-mailbestanden van Microsoft Outlook om te zetten naar Thunderbird.
Maar hoe krijg ik ze weer in Outlook, of Outlook Express?
(bauke.vissersj@hccnet.nl)
Ik denk dat het antwoord van Nirwana in een ander topic in dit forum veel informatie voor je geeft: http://mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=1013
Bauke Visser
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 juli 2004, 14:28
    unknown unknown

Re: Omzetten ThunderbirdMailbestanden naar Outlook of Outloo

Bericht door Bauke Visser »

Gert-Paul schreef:
Bauke Visser schreef:Het was heel gemakkelijk om mijn e-mailbestanden van Microsoft Outlook om te zetten naar Thunderbird.
Maar hoe krijg ik ze weer in Outlook, of Outlook Express?
(bauke.vissersj@hccnet.nl)
Ik denk dat het antwoord van Nirwana in een ander topic in dit forum veel informatie voor je geeft: http://mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=1013
Zeer bedankt!
Ik heb de daar gegeven methode met succes gevolgd. Het omzetten naar .eml-files was een fluitje van een cent. Het inlezen in Outlook Express wel weer heel tijdrovend. Maar, het is gelukt!
Nogmaals, zeer bedankt!
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Waarom ben je eigenlijk weer teruggestapt naar een programma als Outlook Express?
Gewoon ff benieuwd :D
Gebruikersavatar
Berend Jansen
Berichten: 272
Lid geworden op: 1 september 2004, 15:36
Locatie: Assen
    unknown unknown

Bericht door Berend Jansen »

sc00zy schreef:Waarom ben je eigenlijk weer teruggestapt naar een programma als Outlook Express?
Gewoon ff benieuwd :D
Ik heb nog nóóit OE gebruikt. Wel eens bij vrienden bekeken, maar ik vind het een onhandig programma.
In 1996 nam ik een internet-account en vanaf de eerste dag gebruik(te) ik, vooral op aanraden van de provider, Netscape Navigator en Netscape Mail. En nu dus al weer geruime tijd Firefox en Thunderbird. Ondanks een aantal bugs (o.a. naar het adresboek gesleepte adressen zijn niet zichtbaar) blijf ik Thunderbird gebruiken.
Dus ook ik vraag me in alle ernst af: waarom weer terug naar OE ("ik ken ut bijna niet uit me bek krijge...").
Sport ontwikkelt het lichaam, maar vernauwt de geest.
Plaats reactie