Schuiven met accounts

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Rich@rd
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 september 2004, 18:04
    unknown unknown

Schuiven met accounts

Bericht door Rich@rd »

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste post en ben dus ook een nieuwe gebruiker van dit wereldprogramma!! Maar ik heb 2 dingen waar ik niet uit kom.

Ik heb trouwens versie version 0.8 (20040913)

Punt 1 kan ik geen nederlandse versie vinden, ja ik heb gezocht maar de link werkt niet iemand??

Punt 2 Ik heb 5 emailaccounts alleen de belangrijkste staat onderaan links op mijn scherm maar die wil ik eigenlijk als eerste hebben. Weet iemand of je dit kan veranderen?

Groeten

Richard
Erik
Moderator
Berichten: 244
Lid geworden op: 4 februari 2004, 15:33
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Schuiven met accounts

Bericht door Erik »

Rich@rd schreef:Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste post en ben dus ook een nieuwe gebruiker van dit wereldprogramma!! Maar ik heb 2 dingen waar ik niet uit kom.

Ik heb trouwens versie version 0.8 (20040913)

Punt 1 kan ik geen nederlandse versie vinden, ja ik heb gezocht maar de link werkt niet iemand??
Toevallig is er net een nieuwe versie uit van de Nederlandse Thunderbird. Deze is hier te downloaden.
Punt 2 Ik heb 5 emailaccounts alleen de belangrijkste staat onderaan links op mijn scherm maar die wil ik eigenlijk als eerste hebben. Weet iemand of je dit kan veranderen?
Dit kun je doen door het 'belangrijkste account' het standaard account te maken. Deze optie vind je onder Extra->account instellingen->Button 'instellen als standaard'
Groeten

Richard
Succes ermee!
~ Erik
- Mede-Beheerder MozBrowser.nl (inclusief Forum)
- Redacteur Livre Magazine
Rich@rd
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 september 2004, 18:04
    unknown unknown

Bericht door Rich@rd »

Hoi Erik,

Bedankt voor je antwoorden maar.......
De site die jij beschrijft heeft wel een NL update maar als ik die installeer blijf ik maar engels houden ook heb ik geprobeerd
http://thunderbirdnl.mozdev.org/installeren.htm deze te installeren maar die bestaat niet.

Wat betreft die accounts die optie bedoel ik niet. Ik bedoel ik heb 5 emailaccounts die staan links op je scherm onder elkaar. Nu wil ik de onderste boven hebben en de bovenste onder bijvoorbeeld.

Groeten

Richard
Gebruikersavatar
Pretorian
Berichten: 125
Lid geworden op: 12 augustus 2004, 0:57
Locatie: Enschede
    unknown unknown

Bericht door Pretorian »

dat lukt niet echt denk ik.
tenzij: je al je account weggooid en ze in de goede volgorde opnieuw aanmaakt.
Rich@rd
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 september 2004, 18:04
    unknown unknown

Bericht door Rich@rd »

Hoi,

Ja daar was ik al bang voor. En de oplossing voor het nederlands iemand?
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Rich@rd schreef:Hoi,

Ja daar was ik al bang voor. En de oplossing voor het nederlands iemand?
Hier staan ze iig ook http://mozdev.elliptic.fr/thunderbirdnl/releases/0.8/

Zie trouwens http://mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?p=7266 voor meer informatie.
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Schuiven met accounts

Bericht door sc00zy »

Rich@rd schreef:Punt 2 Ik heb 5 emailaccounts alleen de belangrijkste staat onderaan links op mijn scherm maar die wil ik eigenlijk als eerste hebben. Weet iemand of je dit kan veranderen?
Moet je eens naar extensie Folderpane Tools kijken... werkt perfect :D
Rich@rd schreef:Ja daar was ik al bang voor. En de oplossing voor het nederlands iemand?
Momenteel zijn er geloof ik nog wat probleempjes met het nederlandse taalpakket. Ik weet niet hoe het met de installer en zip zit.
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Hoi sc00zy,

Dat was een gouden tip!! werkt idd perfekt en het account wat boven moet staan staat nu ook boven. Kon alleen even niet 1,2,3 vinden waar ik de rest kan vinden van die toepassing. Btw ik vindt dit echt een perfekt forum lekker snel antwoord etc complimenten!!
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Anonymous schreef:Kon alleen even niet 1,2,3 vinden waar ik de rest kan vinden van die toepassing.
Ja, ik moest ook even zoeken naart de instellingen...
Extensions>>Folderpane Tools>>Options zat het dus 8)

En ik ben blij te horen dat er nog een tevreden forum gebruiker bij is :D
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Schuiven met accounts

Bericht door nirwana »

sc00zy schreef:Momenteel zijn er geloof ik nog wat probleempjes met het nederlandse taalpakket. Ik weet niet hoe het met de installer en zip zit.
De zip-versie was goed volgens Erik.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

Rich@rd schreef:Hoi Erik,

Bedankt voor je antwoorden maar.......
De site die jij beschrijft heeft wel een NL update maar als ik die installeer blijf ik maar engels houden ook heb ik geprobeerd
http://thunderbirdnl.mozdev.org/installeren.htm deze te installeren maar die bestaat niet.

Wat betreft die accounts die optie bedoel ik niet. Ik bedoel ik heb 5 emailaccounts die staan links op je scherm onder elkaar. Nu wil ik de onderste boven hebben en de bovenste onder bijvoorbeeld.

Groeten

Richard
ik had een fout in de bestandsnaam gemaakt :-( heb nu de goede geupload en deze zal het komende uur beschikbaar komen op de mirrors

groet

MM
Erik
Moderator
Berichten: 244
Lid geworden op: 4 februari 2004, 15:33
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Schuiven met accounts

Bericht door Erik »

nirwana schreef:
sc00zy schreef:Momenteel zijn er geloof ik nog wat probleempjes met het nederlandse taalpakket. Ik weet niet hoe het met de installer en zip zit.
De zip-versie was goed volgens Erik.
Klopt. Indien de zip versie (in eerste instantie) ook niet werkt: verwijder XUL.mdf en chrome.rdf uit je profiel. Vervolgens thunderbird opnieuw opstarten. Toen ging het goed.
~ Erik
- Mede-Beheerder MozBrowser.nl (inclusief Forum)
- Redacteur Livre Magazine
Rich@rd
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 september 2004, 18:04
    unknown unknown

Bericht door Rich@rd »

Hoi,

Ik heb nog een vraagje......ALs ik een mail binnenkrijg met een attachment en ik wil hem doorsturen dan zag je normaal bij Outlook express de tekst staan waar die allemaal aan gericht was en die haalde ik dan keurig netjes weg en BCC naar groepen in mijn adresboek. Echter ik heb dit net eens even lopen testen maar ik zie nog steeds als ik op forward druk niet de orginele tekst maar als ik hem dan vervolgens verstuur dan zie ik toch de tekst er nog in staan. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten in de engelse versie. Want de nederlandse rust een vloek op bij me :roll:
Plaats reactie