Forwarden zonder orginele boodschap erin

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Rich@rd
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 september 2004, 18:04
    unknown unknown

Forwarden zonder orginele boodschap erin

Bericht door Rich@rd »

Hoi,

Ik heb nog een vraagje......ALs ik een mail binnenkrijg met een attachment en ik wil hem doorsturen dan zag je normaal bij Outlook express de tekst staan waar die allemaal aan gericht was en die haalde ik dan keurig netjes weg en BCC naar groepen in mijn adresboek. Echter ik heb dit net eens even lopen testen maar ik zie nog steeds als ik op forward druk niet de orginele tekst maar als ik hem dan vervolgens verstuur dan zie ik toch de tekst er nog in staan. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten in de engelse versie. Want de nederlandse rust een vloek op bij me :roll:
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Dat klopt, ik heb overigens wel de Nederlandse versie en het werkt zo. Als je een e-mail doorstuurt, zie je inderdaad een leeg veld, waar je je eigen tekst kunt intikken. De orignele e-mail hangt er automatisch als attachment aan.
Handig vind ik ook het niet, maar zo werkt t nu eenmaal of tot nu toe.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Kijk eens in je opties. Ik geloof dat het bij "Opstellen" staat ("Compose"). Daar kan je kiezen hoe het originele bericht toegevoegd wordt:

a) als bijlage (wat ik persoonlijk zeer onhandig vind)
b) inline (in de tekst), zodat je eventueel delen kan verwijderen...
Rich@rd
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 september 2004, 18:04
    unknown unknown

Bericht door Rich@rd »

ByteWarrior schreef:Kijk eens in je opties. Ik geloof dat het bij "Opstellen" staat ("Compose"). Daar kan je kiezen hoe het originele bericht toegevoegd wordt:

a) als bijlage (wat ik persoonlijk zeer onhandig vind)
b) inline (in de tekst), zodat je eventueel delen kan verwijderen...
Hoi ByteWarrior,

Ik heb jouw Gouden tip geprobeerd en ja hoor dat is de oplossing.

Hartrelijk dank weer!!

Richard
Plaats reactie