mails met attachments forwarden in thunderbird

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gunnie
Berichten: 119
Lid geworden op: 4 augustus 2004, 23:28
Locatie: Heverlee (Belgie)
    unknown unknown

mails met attachments forwarden in thunderbird

Bericht door Gunnie »

hoi,
zit met een probleempje,als ik een mail wil forwarden met een attachment in(bvb windows media file) ,dan herkent thunderbird dat bestand ineens niet meer en wordt dat vervangen door een onbekend bestand dat je niet kan openen,is dat misschien ergens een instelling die ik moet veranderen in thunderbird?
Alvast bedankt voor alle info. :wink:
Gebruikersavatar
Gunnie
Berichten: 119
Lid geworden op: 4 augustus 2004, 23:28
Locatie: Heverlee (Belgie)
    unknown unknown

Bericht door Gunnie »

Heeft iemand al enig idee? :cry:
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Gunnie schreef:Heeft iemand al enig idee? :cry:
Kun je wat meer informatie geven?

- Wat gebeurt er juist als iemand het bestand aankrijgt? Opent het of krijg je een foutmelding ... ?
- Gebeurt dit enkel bij WMF bestanden of gebeurt het bij alle bestanden?
- Welke versie van Thunderbird gebruik je?

[offtopic]
Ik hoop echt dat we je hiermee kunnen helpen. Jij woont namelijk in de buurt (relatief gezien toch :-) ) en ik zou het mooi vinden als jij enkele streekgenoten kan overtuigen... ;-) (hint hint)
[/offtopic]
Gebruikersavatar
Gunnie
Berichten: 119
Lid geworden op: 4 augustus 2004, 23:28
Locatie: Heverlee (Belgie)
    unknown unknown

Bericht door Gunnie »

ok hier komt de uitleg,dus iemand stuurt mij een mailtje op ,bijvoorbeeld een filmpje of een pps,ik open deze mail zonder problemen maar als ik dan op doorsturen duw dan vervangt thunderbird dat filmpje of pps extensie in de mail in een bestand waarvan hij de extensie ineens niet meer herkent,dit is heel vreemd,de enige oplossing die ik dan kan doen is eerst dat bestand opslaan op mijn harde schijf(bijvoorbeeld op mijn bureaublad),en dan maak ik een nieuwe mail en zet het er dan zo in via attachment,ik gebruik de laatste thunderbird 0.8 Nederlands.
Hopelijk heb je voldoende info.
groetjes
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Gunnie schreef:waarvan hij de extensie ineens niet meer herkent,
Onder welke extensie slaagt TB het bestand dan op in de nieuwe mail (de geforwarde mail)? Is het bestand hetzelfde en is enkel de extensie gewijzigd of is het bestand totaal onleesbaar (ook als de de extensie terug wijzigt)?
Gebruikersavatar
Gunnie
Berichten: 119
Lid geworden op: 4 augustus 2004, 23:28
Locatie: Heverlee (Belgie)
    unknown unknown

Bericht door Gunnie »

als ik er ga opstaan komt er als beschrijving(met mijn muis),mailbox-message://nobody@local folders/inbox 4114012
lals je dan dubbelklikt opent er een venstertje emails en nieuwsgorepen,zeer vreemd.
groeten
Plaats reactie