de Firewall staat uit, maar ik zie geen plaatjes meer in mijn mail (0.

Heeft iemand een idee hoe ik dat op kan lossen ?
M.v.g.
Jurrian
Dat zou je moeten kunnen vinden bij de opties. In mijn Nederlandse 0.8-installatie heb ik de optie op de volgende plek gevonden: Extra -> Opties... -> Geavanceerd -> Privacy -> Blokkeer laden van afbeeldingen van internet in e-mailberichten.Jurrian schreef:Hoi,
de Firewall staat uit, maar ik zie geen plaatjes meer in mijn mail (0.. Ook de knop om ze wel te zien verschijn niet meer ?
Heeft iemand een idee hoe ik dat op kan lossen ?
M.v.g.
Jurrian
Toch is het rare dat ik al een tijdje versie 0.8 gebruikte, maar het probleem na SP2 heb. De optie heb ik geprobeerd, maar als ik hem op onderdrukken had staan verscheen de knop om de afbeelding toch te laten zien. Die knop zie ik nu ook neit meer. Ook als ik die optie uit zet zie ik geen plaatjes meer.FlorisD schreef: Dat zou je moeten kunnen vinden bij de opties. In mijn Nederlandse 0.8-installatie heb ik de optie op de volgende plek gevonden: Extra -> Opties... -> Geavanceerd -> Privacy -> Blokkeer laden van afbeeldingen van internet in e-mailberichten.
Zelf denk ik niet dat dat door SP2 komt, omdat die alleen microsoft-onderdelen vernieuwt.
Stom dat ik daar niet direct aan gedacht had. Tja, ik gebruik alweer zolang naar tevredenheid Thunderbird dat die optie me even ontschoten was. Kwestie van 1 keer instellen en je hebt er geen omkijken meer naar (just 'set and forget'Anonymous schreef:Had zelf de instelling van Origneel HTML in simpel HTML verzet, en dat was de oorzaak.