Geen plaatses meer na update naar SP2

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Jurrian
    unknown unknown

Geen plaatses meer na update naar SP2

Bericht door Jurrian »

Hoi,

de Firewall staat uit, maar ik zie geen plaatjes meer in mijn mail (0.8). Ook de knop om ze wel te zien verschijn niet meer ?

Heeft iemand een idee hoe ik dat op kan lossen ?

M.v.g.

Jurrian
FlorisD
    unknown unknown

Re: Geen plaatses meer na update naar SP2

Bericht door FlorisD »

Jurrian schreef:Hoi,

de Firewall staat uit, maar ik zie geen plaatjes meer in mijn mail (0.8). Ook de knop om ze wel te zien verschijn niet meer ?

Heeft iemand een idee hoe ik dat op kan lossen ?

M.v.g.

Jurrian
Dat zou je moeten kunnen vinden bij de opties. In mijn Nederlandse 0.8-installatie heb ik de optie op de volgende plek gevonden: Extra -> Opties... -> Geavanceerd -> Privacy -> Blokkeer laden van afbeeldingen van internet in e-mailberichten.

Zelf denk ik niet dat dat door SP2 komt, omdat die alleen microsoft-onderdelen vernieuwt.
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

FlorisD schreef: Dat zou je moeten kunnen vinden bij de opties. In mijn Nederlandse 0.8-installatie heb ik de optie op de volgende plek gevonden: Extra -> Opties... -> Geavanceerd -> Privacy -> Blokkeer laden van afbeeldingen van internet in e-mailberichten.

Zelf denk ik niet dat dat door SP2 komt, omdat die alleen microsoft-onderdelen vernieuwt.
Toch is het rare dat ik al een tijdje versie 0.8 gebruikte, maar het probleem na SP2 heb. De optie heb ik geprobeerd, maar als ik hem op onderdrukken had staan verscheen de knop om de afbeelding toch te laten zien. Die knop zie ik nu ook neit meer. Ook als ik die optie uit zet zie ik geen plaatjes meer.

IK vind het een groot raadsel ?
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Opgelost:

Sorry Bill dat ik dufte te denken dat het door SP2 kwam ;-)
Had zelf de instelling van Origneel HTML in simpel HTML verzet, en dat was de oorzaak.

Aan ieder: Dank voor het meedenken.

M.v.g.

Jurrian
nirwana
Beheerder
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Anonymous schreef:Had zelf de instelling van Origneel HTML in simpel HTML verzet, en dat was de oorzaak.
Stom dat ik daar niet direct aan gedacht had. Tja, ik gebruik alweer zolang naar tevredenheid Thunderbird dat die optie me even ontschoten was. Kwestie van 1 keer instellen en je hebt er geen omkijken meer naar (just 'set and forget' :o)
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Roeligan
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Roeligan »

hmmm ik had hetzelfde probleem, nu heb ik img aan staan (Extra -> Opties... -> Geavanceerd -> Privacy -> Blokkeer laden van afbeeldingen uitgezet), maar hij laat ze niet zien :?:
Plaats reactie