meerdere é-mails

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Ad Rijnen
    unknown unknown

meerdere é-mails

Bericht door Ad Rijnen »

Wil meerdere é-mailadressen gebruiken via imap maar krijg steeds een foutmelding van nr 2 en nr 3 é-mail nr 1 werkt wel maar kan niets opslaan in de map verzonden é-mails
mijn instelling is imap.cs.com en smtp.cs.com maar voor elk é-mailadres heb ik in oulook een andere gebruikersnaam en wachtwoord nodig daar werkt alles prima wie helpt mij!!!!!!
sc00zy
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Ik weet zelf geen antwoord op je vraag...
Maar ik heb wel een vraag aan jou... zou je in het vervolg misschien leestekens willen gebruiken?
Dat is voor de lezers wat prettiger... ;)
ByteWarrior
    unknown unknown
Contacteer:

Re: meerdere é-mails

Bericht door ByteWarrior »

Ad Rijnen schreef:Wil meerdere é-mailadressen gebruiken via imap
Je maakt één account aan als je de eerste keer TB opstart. Om meerdere adressen toe te voegen, ga je naar Extra > Accountinstellingen. Daar klik je op de knop "Nieuwe account aanmaken". Vul nu je gegevens in voor adres n°2. Ga zo verder tot je al je e-mailadressen toegevoegd hebt...
Ad Rijnen
    unknown unknown

Re: meerdere é-mails

Bericht door Ad Rijnen »

ByteWarrior schreef:
Ad Rijnen schreef:Wil meerdere é-mailadressen gebruiken via imap
Je maakt één account aan als je de eerste keer TB opstart. Om meerdere adressen toe te voegen, ga je naar Extra > Accountinstellingen. Daar klik je op de knop "Nieuwe account aanmaken". Vul nu je gegevens in voor adres n°2. Ga zo verder tot je al je e-mailadressen toegevoegd hebt...
Dit heb ik gedaan,maar krijg nu wel alles binnen, maar kan niets versturen met adres 2 en adres 3, omdat gebruikersnaam van (smtp.cs.com op adres 1 staat) en dat dat nu niet gelijk is aan adres 2 & 3
nirwana
Beheerder
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Als je in Account-instellingen in de lijst aan de linkerkant op Uitgaande emailserver (SMTP) klikt, dan kun je via de knop Geavanceerd aan de rechterkant meerdere uitgaande mailservers instellen. Daar zou je dan 3maal smtp.cs.com moeten kunnen invoeren. Iedere keer met een andere gebruikersnaam. Om de wachtwoorden wordt waarschijnlijk gevraagd zodra je via de betreffende mailserver probeert te verzenden.,

Via de knop Geavanceerd in de verschillende accounts (onder Server-instellingen) kun je aangeven welke uitgaande mailserver gebruikt moet worden bij het versturen van email via dat account.

Kortom, volgens mij is wat jij wilt zo wel in te stellen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

nirwana schreef:Als je in Account-instellingen in de lijst aan de linkerkant op Uitgaande emailserver (SMTP) klikt, dan kun je via de knop Geavanceerd aan de rechterkant meerdere uitgaande mailservers instellen. Daar zou je dan 3maal smtp.cs.com moeten kunnen invoeren. Iedere keer met een andere gebruikersnaam. Om de wachtwoorden wordt waarschijnlijk gevraagd zodra je via de betreffende mailserver probeert te verzenden.,

Via de knop Geavanceerd in de verschillende accounts (onder Server-instellingen) kun je aangeven welke uitgaande mailserver gebruikt moet worden bij het versturen van email via dat account.

Kortom, volgens mij is wat jij wilt zo wel in te stellen.
Op de eerste plaats bedank voor je reacktie, maar mijn e'-mail's werken nog steeds niet. nl. de Hoofaccont gebruikt een naam plus wachtwoord om de server aan te spreken om mail te verzenden via smtp.cs.com.
Maar mijn sub-accont gebruikt uiteraard ook een naam (dat is een anderen als de hoofdaccont) en een wachtwoord voor inkomende (imap.cs.com) en uitgaande mail (smtp.cs.com) en voor de inkomende mail kan ik naam en wachtwoord voor diversen personen instellen maar voor uitgaand kan dit niet, daar dit wel nodig is volgens mij :?:
Plaats reactie