ByteWarrior schreef:
Heb je die map aangemaakt? De foutmelding zegt dat die map niet bestaat...
Als ik hem van tevoren aanmaak, dan klaagt ie dat die map al bestaat bij het maken van de map.(de map komt niet in de keuzelijst-> dus moet ik'm opnieuw aanmaken)
en als ik'm aanmaak in de filterrule zelf(enige wat werkt zover (
pic))
Dan krijg ik deze melding bij het runnen van de filter:
Code: Selecteer alles
"The folder important could not be found, so filter(s) associated with this folder will be disabled. Verify that te folder exists, and that the filter point to a valid destination folder."
Thunderbird herstarten en de filter opnieuw activeren bied geen soelaas.
=================poging onderscheid te maken tussen de 2 methodes -lijn:===============
De andere mogelijkheid waarop ik mijn "important mapje" heb proberen te verwezenlijken is dmv saved search folder.
Dit werkt echter wél goed, en heeft voor mij als voordeel dat het de mail zelf niet hoeft te verplaatsen en toch een goede boekhouding bijhoud van aangegeven zaken.
Dus ik denk dat ik dit gewoon blijf gebruiken, zo werkt het immers.
Enige wat ik wenselijk zou vinden aan "saved search folder"is de mogelijkheid te kunnen zoeken in meerdere accounts tegelijk. Dit is helaas niet mogelijk begrijp ik...
nirwana schreef:Binnenkort gaat GMail zelf ook POP-toegang tot de GMail-mailboxen bieden, dus dan is zo'n extra laag ertussen ook niet meer nodig.
DAT is goed nieuws!