Foutmelding in Thunderbird
-
Foutmelding in Thunderbird
Sinds vanmiddag krijg ik deze melding als ik een mailtje wil versturen. Herkent iemand deze foutmelding?

Er gaat meer boven mijn pet dan er onder.
-
- Beheerder
Het lijkt mij een probleem met de mailserver. De mailserver antwoordt dat het een tijdelijk probleem is, dus laten we hopen dat de server snel wordt geholpen door de provider. Ik neem eigenlijk aan dat je ook problemen hebt met het versturen via andere mail-programma's dan Thunderbird.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
Bedankt nirwana, het is weer Ok, maar weet de oorzaak niet. Ik had nl. een extra account van een tweede email adres aangemaakt en hier bepaalde afzenders in uitgeschakeld. Die heb ik weer verwijdert maar weet dus nu niet of dat de oorzaak was of dat er serverproblemen waren die dit veroorzaakten.
Er gaat meer boven mijn pet dan er onder.
-
Ik heb het even opgezocht en de foutmelding wordt veroorzaakt door een fout in de qmail queue (de qmail wachtlijst). Dat is dus eigenlijk een serverprobleem en daar hoef jij je geen zorgen over te maken...gerardb schreef:Bedankt nirwana, het is weer Ok, maar weet de oorzaak niet. Ik had nl. een extra account van een tweede email adres aangemaakt en hier bepaalde afzenders in uitgeschakeld. Die heb ik weer verwijdert maar weet dus nu niet of dat de oorzaak was of dat er serverproblemen waren die dit veroorzaakten.

-