Foutmelding in Thunderbird

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gerardb
Berichten: 129
Lid geworden op: 11 november 2004, 12:29
Locatie: Apeldoorn
    unknown unknown

Foutmelding in Thunderbird

Bericht door gerardb »

Sinds vanmiddag krijg ik deze melding als ik een mailtje wil versturen. Herkent iemand deze foutmelding?

Afbeelding
Er gaat meer boven mijn pet dan er onder.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Het lijkt mij een probleem met de mailserver. De mailserver antwoordt dat het een tijdelijk probleem is, dus laten we hopen dat de server snel wordt geholpen door de provider. Ik neem eigenlijk aan dat je ook problemen hebt met het versturen via andere mail-programma's dan Thunderbird.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
gerardb
Berichten: 129
Lid geworden op: 11 november 2004, 12:29
Locatie: Apeldoorn
    unknown unknown

Bericht door gerardb »

Bedankt nirwana, het is weer Ok, maar weet de oorzaak niet. Ik had nl. een extra account van een tweede email adres aangemaakt en hier bepaalde afzenders in uitgeschakeld. Die heb ik weer verwijdert maar weet dus nu niet of dat de oorzaak was of dat er serverproblemen waren die dit veroorzaakten.
Er gaat meer boven mijn pet dan er onder.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

gerardb schreef:Bedankt nirwana, het is weer Ok, maar weet de oorzaak niet. Ik had nl. een extra account van een tweede email adres aangemaakt en hier bepaalde afzenders in uitgeschakeld. Die heb ik weer verwijdert maar weet dus nu niet of dat de oorzaak was of dat er serverproblemen waren die dit veroorzaakten.
Ik heb het even opgezocht en de foutmelding wordt veroorzaakt door een fout in de qmail queue (de qmail wachtlijst). Dat is dus eigenlijk een serverprobleem en daar hoef jij je geen zorgen over te maken... ;-)
Gebruikersavatar
gerardb
Berichten: 129
Lid geworden op: 11 november 2004, 12:29
Locatie: Apeldoorn
    unknown unknown

Bericht door gerardb »

Bedankt ByteWarrior, ga ik snel mijn extra account weer aanmaken. Dan had dat er dus niks mee te maken!
Er gaat meer boven mijn pet dan er onder.
Plaats reactie