Mappen comprimeren kan dat?

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Rich@rd
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 september 2004, 18:04
    unknown unknown

Mappen comprimeren kan dat?

Bericht door Rich@rd »

Hallo,

Het volgende als ik in outlook express een schoonmaak hield scheelde dat natuurlijk honderden mb's met backuppen etc. Nu heb ik net een backup gemaakt met mozbackup en heb iknog steeds honderden mb's in die backup. Mijn vraag is of het mogelijk is dat je in thunderbird ook kan comprimeren want ergens is iets niet goed gegaan denk ik....

Richard
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Hier staat dat Thunderbird dat uit zichzelf al doet (terwijl je het in Outlook Express zelf moet aangeven): http://www.neilturner.me.uk/2003/Aug/16 ... an_oe.html
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Hoi Martijn,

Ja dat had ik ook gelezen, maar het blijft dan toch vreemd dat ik een week geleden een backup had van 640 mb en nu met 700 mailtjes minder opeens een backup van 750mb? Of zou dat iets te maken kunnen hebben met dat die server dat een dag later verwerkt net als met de tijd en datum etc???
Gebruikersavatar
pw1
Berichten: 296
Lid geworden op: 11 oktober 2003, 15:11
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door pw1 »

Probeer eens om de mappen handmatig te comprimeren:

- Rechtermuisklik op een map > Deze map comprimeren
Rich@rd
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 september 2004, 18:04
    unknown unknown

Bericht door Rich@rd »

*UPDATE*

Heb het vandaag weer geprobeerd ennu was die maar 55 mb dus misschien toch iets te maken met een dagje wachten of zo?? Maar het werkt in ieder geval.

Bedankt allemaal
Plaats reactie