Hallo,
Het volgende als ik in outlook express een schoonmaak hield scheelde dat natuurlijk honderden mb's met backuppen etc. Nu heb ik net een backup gemaakt met mozbackup en heb iknog steeds honderden mb's in die backup. Mijn vraag is of het mogelijk is dat je in thunderbird ook kan comprimeren want ergens is iets niet goed gegaan denk ik....
Richard
Mappen comprimeren kan dat?
-
- Beheerder
Hier staat dat Thunderbird dat uit zichzelf al doet (terwijl je het in Outlook Express zelf moet aangeven): http://www.neilturner.me.uk/2003/Aug/16 ... an_oe.html
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Hoi Martijn,
Ja dat had ik ook gelezen, maar het blijft dan toch vreemd dat ik een week geleden een backup had van 640 mb en nu met 700 mailtjes minder opeens een backup van 750mb? Of zou dat iets te maken kunnen hebben met dat die server dat een dag later verwerkt net als met de tijd en datum etc???
Ja dat had ik ook gelezen, maar het blijft dan toch vreemd dat ik een week geleden een backup had van 640 mb en nu met 700 mailtjes minder opeens een backup van 750mb? Of zou dat iets te maken kunnen hebben met dat die server dat een dag later verwerkt net als met de tijd en datum etc???
-
-