Norton anti spam

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gunnie
Berichten: 119
Lid geworden op: 4 augustus 2004, 23:28
Locatie: Heverlee (Belgie)
    unknown unknown

Norton anti spam

Bericht door Gunnie »

hoi,
heb thuis de volledige Nederlandstalige versie van norton internet security 2005 ,daar zit ook de mogelijkheid in om norton anti spam te gebruiken,probleem is echter dat bijna alle mails die ik ontvang via thunderbird door norton nog altijd worden gedetecteerd als spam,heb nochtans al mijn kontaktpersonen in norton antispam aangevuld,heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?
Alvast bedankt.
ps:zou het eventueel kunnen zijn dat de ingebouwde anti spam filter van thunderbird in conflict gaat met thunderbird? :D
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Norton anti spam

Bericht door ByteWarrior »

Gunnie schreef:ps:zou het eventueel kunnen zijn dat de ingebouwde anti spam filter van thunderbird in conflict gaat met thunderbird? :D
Ik zou het omdraaien: de spamfilter van Norton gaat in conflict met die van TB. Of het waar is, weet ik niet, maar daar bestaat een goede kans toe. Wat is trouwens het nut van twee spamfilters?

Die van Thunderbird is echt goed, zo nu en dan laat hij er wel eens eentje door (bij mij 1 op 200 of zo), maar geen enkele oplossing houdt alles tegen.
Plaats reactie