Filters toepassen op meerdere accounts
-
Filters toepassen op meerdere accounts
Ik heb 5 accounts in TB. De mail van deze accounts komt niet binnen in de locale folder. Ik heb een aantal filters gemaakt en die wil ik graag op alle 4 van de 5 accounts die ik heb toepassen. Ik wil graag email die ik van een bepaalde persoon op voor 4 van de 5 accounts verplaatsen naar een bepaalde map. Moet ik nu bij alle 4 de accounts deze berichtregel maken of is er een eenvoudigere manier om dit uit te voeren?????
-
- Beheerder
Volgens mij wordt het hier al gemeld: https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=34973
Alleen ziet het er nog niet naar uit dat er iemand actief aan een oplossing werkt. Misschien iets om mee te nemen voor Thunderbird 1.1 ?
Alleen ziet het er nog niet naar uit dat er iemand actief aan een oplossing werkt. Misschien iets om mee te nemen voor Thunderbird 1.1 ?
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu