Andere account

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Hendrik
    unknown unknown

Andere account

Bericht door Hendrik »

Het forum heb ik een tijd doorgezocht of dit onderwerp al behandeld was.
Kon het nergens vinden.

In mijn TB heb ik drie accounts.

Hoe ga ik nu switchen naar een andere account?
Want zoals het nu gaat blijft de naam van mijn eerste account als afzender vermeld. Terwijl ik wel eens berichten wil verzenden vanaf mijn tweede account. En mijn vrouw wil ook post kunnen versturen onder haar eigen naam.

Graag jullie reactie.
(Eén goeie afdoende reactie is natuurlijk ook voldoende
:lol: )
Gert-Paul
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Andere account

Bericht door Gert-Paul »

Hendrik schreef:Het forum heb ik een tijd doorgezocht of dit onderwerp al behandeld was.
Kon het nergens vinden.

In mijn TB heb ik drie accounts.

Hoe ga ik nu switchen naar een andere account?
Want zoals het nu gaat blijft de naam van mijn eerste account als afzender vermeld. Terwijl ik wel eens berichten wil verzenden vanaf mijn tweede account. En mijn vrouw wil ook post kunnen versturen onder haar eigen naam.

Graag jullie reactie.
(Eén goeie afdoende reactie is natuurlijk ook voldoende
:lol: )
Als je verschillende accounts hebt toegevoegd. Die alledrie in Extra > Accountinstellingen staan. Kun je het adres waarvan je mail wilt versturen toch selecteren in het vak Van.
Hendrik
    unknown unknown

Re: Andere account

Bericht door Hendrik »

Gert-Paul schreef: Als je verschillende accounts hebt toegevoegd. Die alledrie in Extra > Accountinstellingen staan. Kun je het adres waarvan je mail wilt versturen toch selecteren in het vak Van.

Ah, natuurlijk.
Die mogelijkheid zie je inderdaad bovenin het berichtvenster!
Bedankt!

Hendrik
Plaats reactie