Op het moment dat ik via Start > Programmatoegang en -instelllingen TB als standaardtoepassing wil instelllen voor mijn mail krijg ik een foutmelding:
Uninstall log folder not found.
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mozilla\Mozilla Thunderbird\1.0 (en) uninstalll\Uninstall log folder
Vervolgens lukt het dus niet om van TB de standaardtoepassing te maken.
Wie heeft de oplossing?
groet,
Hendrik
Thunderbird als standaardtoepassing - foutmelding
-
- Gert-Paul
- Contacteer:
Re: Thunderbird als standaardtoepassing - foutmelding
Probeer eens in Thunderbird zelf te selecteren dat het de standaard e-mailapplicatie is (in Extra > Opties).Hendrik schreef:Op het moment dat ik via Start > Programmatoegang en -instelllingen TB als standaardtoepassing wil instelllen voor mijn mail krijg ik een foutmelding:
Uninstall log folder not found.
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mozilla\Mozilla Thunderbird\1.0 (en) uninstalll\Uninstall log folder
Vervolgens lukt het dus niet om van TB de standaardtoepassing te maken.
Wie heeft de oplossing?
groet,
Hendrik
Als je daarna IE opstart kun je via Extra > Internet-opties > Programma's ook kijken of Thunderbird daar ingesteld staat. Ik verwacht dat het dan goed moet gaan.
Als je verder ook via Programmatoegang en -instellingen wat wilt wijzigen moet je Thunderbird denk ik eerst verwijderen en daarna opnieuw installeren. Ik verwacht alleen dat bovenstaande genoeg is om te bereiken wat je wilt.