Thunderbird als standaardtoepassing - foutmelding

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Hendrik
    unknown unknown

Thunderbird als standaardtoepassing - foutmelding

Bericht door Hendrik »

Op het moment dat ik via Start > Programmatoegang en -instelllingen TB als standaardtoepassing wil instelllen voor mijn mail krijg ik een foutmelding:

Uninstall log folder not found.
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mozilla\Mozilla Thunderbird\1.0 (en) uninstalll\Uninstall log folder

Vervolgens lukt het dus niet om van TB de standaardtoepassing te maken.

Wie heeft de oplossing?

groet,
Hendrik
Gert-Paul
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Thunderbird als standaardtoepassing - foutmelding

Bericht door Gert-Paul »

Hendrik schreef:Op het moment dat ik via Start > Programmatoegang en -instelllingen TB als standaardtoepassing wil instelllen voor mijn mail krijg ik een foutmelding:

Uninstall log folder not found.
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mozilla\Mozilla Thunderbird\1.0 (en) uninstalll\Uninstall log folder

Vervolgens lukt het dus niet om van TB de standaardtoepassing te maken.

Wie heeft de oplossing?

groet,
Hendrik
Probeer eens in Thunderbird zelf te selecteren dat het de standaard e-mailapplicatie is (in Extra > Opties).
Als je daarna IE opstart kun je via Extra > Internet-opties > Programma's ook kijken of Thunderbird daar ingesteld staat. Ik verwacht dat het dan goed moet gaan.

Als je verder ook via Programmatoegang en -instellingen wat wilt wijzigen moet je Thunderbird denk ik eerst verwijderen en daarna opnieuw installeren. Ik verwacht alleen dat bovenstaande genoeg is om te bereiken wat je wilt.
Plaats reactie