Oude Berichten

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Gast
    unknown unknown

Oude Berichten

Bericht door Gast »

Voor ik Tb begon te gebruiker, maakte ik gebruik van Kmail (linux-kde)

Daar in kon je easy een filter maken voor oude berichten automatisch te laten verwijderen na X-aantal dagen.

HOe kan ik dat in Tb doen.

Heb vb een 'friends' map, onder een bepaald accouint, die nog ingedeeld is met de namen van de friends dan.

Friends.
- Jan
- Els
- Alexi
VenimK
    unknown unknown

Bericht door VenimK »

Berichtje komt dus van mij
sc00zy
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Je kan bij elk account naar Extra » Berichtenfilters gaan en een filter aanmaken.
[ Datum] [ is voor ] [ dd/mm/jjj ] - [ Bericht verwijderen ]
nirwana
Beheerder
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

sc00zy schreef:Je kan bij elk account naar Extra » Berichtenfilters gaan en een filter aanmaken.
[ Datum] [ is voor ] [ dd/mm/jjj ] - [ Bericht verwijderen ]
Werkt dit niet enkel voor binnenkomende mail ? Natuurlijk kun je wel een filter ook op een later tijdstip op een map uitvoeren, maar ik weet niet of dat ook standaard gebeurd.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
VenimK
    unknown unknown

Bericht door VenimK »

Inderdaad, moet je dan zelf manueel uitvoeren op de desbetreffende map..

Back to Kmail dan :)

Neenee, zal wel es een extensie plugin voor gemaakt worden zekers, of uitbreiding in tb zelf van die filters
nirwana
Beheerder
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Hier wordt het in Bugzilla beschreven: https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=262738

Er schijnt al wel een instelling te zijn voor de leeftijd van een bericht (Age in days), maar dat kan pas gaan werken als de filters ook werken als de mail eenmaal binnen is gekomen.

Ook https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=59365 is enigszins gerelateerd.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
vulture
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Je kan bij elk account naar
>Extra
>Berichtenfilters gaan en een filter aanmaken.

[Leeftijd in dagen] [ is meer dan ] [aantal dagen invullen ] - [verplaatsen naar bepaalde map of verwijderen wat je maar wilt ]

Werkt perfect :P
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
VenimK
    unknown unknown

Bericht door VenimK »

Ja, dat werkt inderdaad, maar je moet dan nog altijd manueel de map selecteren waar je die filter wilt toepassen !!
Plaats reactie