Outlook en Thunderbird

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Gazoe
    unknown unknown

Outlook en Thunderbird

Bericht door Gazoe »

Ik heb onlangs Thunderbird geinstalleerd en dat bevalt me eigenlijk prima. Maar nu krijg ik ook nog heel veel mailtjes binnen via Outlook die niet bij Thunderbird binnenkomen. Hoe kan ik dit veranderen zodat alle mailtjes alleen bij TB binnenkomen?
Gert-Paul
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Outlook en Thunderbird

Bericht door Gert-Paul »

Gazoe schreef:Ik heb onlangs Thunderbird geinstalleerd en dat bevalt me eigenlijk prima. Maar nu krijg ik ook nog heel veel mailtjes binnen via Outlook die niet bij Thunderbird binnenkomen. Hoe kan ik dit veranderen zodat alle mailtjes alleen bij TB binnenkomen?
Als je in allebei de programma's nog mail uitleest en Outlook staat zo ingesteld dat de mail van de server verwijderd moet worden, dan werkt het natuurlijk niet.
Je moet dus in de Outlook opties instellen dat de Mail op de server moet blijven staan. In Thunderbird kun je dan hetzelfde aangeven (als je de mail ook nog in Outlook wilt hebben) of je stelt in de Thunderbird de mail wél van de server mag halen.

Verder kun je waarschijnlijk wel Extra > Importeren gebruiken om sommige mails weer te importeren in Thunderbird.
Plaats reactie