Wie kan mij helpen ?
Ik ben mijn adresboek kwijt? Hoe kan ik deze vinden?
Welke extensie heeft heeft het adresboek?
Ik heb twee harde schijven 1 voor besturing van windows en 1 schijf voor de programma's. Ik heb windows opnieuw geinstalleerd op de ene schijf maar nu kan ik het adresboek op de andere schijf niet meer zien en vinden.
Wie kan mij helpen ?
bedankt
Adresboek
- pw1
- Contacteer:
Het adresboek wordt opgeslagen in de profielmap. In deze map staan één of meer bestanden met een *.mab extensie. Dit zijn de adresboeken.
-
- Contacteer:
adresboek
Hallo Allemaal,
Nog 1 keer:
Ik heb twee harde schijven in de computer C-schijf en en E-schijf
De c schijf heb geformateerd en opnieuw windows xp pro geinstalleerd.
Op de E stond en staat Mozilla Thunderbird daar heb ik niets veranderd.
Nu ik mozilla Thunderbird opstart werkt alles maar ik ben mijn emails en mijn adresboek kwijt. Mijn email is niet zo erg ( zou ik ook graag terug hebben) maar mijn adresboek dat ik die kwijt ben vind ik wel lastig. Ik snap er niets van . Wie kan mij helpen?
Met vriendelijke groet !!
Nog 1 keer:
Ik heb twee harde schijven in de computer C-schijf en en E-schijf
De c schijf heb geformateerd en opnieuw windows xp pro geinstalleerd.
Op de E stond en staat Mozilla Thunderbird daar heb ik niets veranderd.
Nu ik mozilla Thunderbird opstart werkt alles maar ik ben mijn emails en mijn adresboek kwijt. Mijn email is niet zo erg ( zou ik ook graag terug hebben) maar mijn adresboek dat ik die kwijt ben vind ik wel lastig. Ik snap er niets van . Wie kan mij helpen?
Met vriendelijke groet !!
- ByteWarrior
- Contacteer:
Re: adresboek
Even een verduidelijking.rilinden schreef:Ik snap er niets van . Wie kan mij helpen?
Thunderbird slaat de instellingen automatisch op in een profiel. Normaalgezien staat dat profiel op je C-schijf (in Documents and Settings of in Windows\Application Data).
Het is dus niet genoeg om er enkel voor te zorgen dat je Thunderbird niet verwijderd. Je moet ervoor zorgen dat je profiel niet verwijderd wordt!
Wat er bij jou misgegaan is:
- je profiel staat op de C
- je Thunderbirdinstallatie (het programma) op de E
- je hebt de C geformatteerd.
=> je profiel is verwijderd (omdat het op de C stond).
Spijtig dus, maar er is geen enkele manier om dat profiel terug te halen. Of het moest zijn dat je backups gemaakt hebt...