Berichtenfilter is opeens weg

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
dafxf105
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 februari 2016, 14:51
    Windows 10 Firefox

Berichtenfilter is opeens weg

Bericht door dafxf105 »

Berichtenfilter waar je dus alle scam en spam mails in kunt plaatsen is opeens verdwenen,kan het niet meer terugvinden jammer want er stonden heel veel van die vervelende scam/spam mails in en ik was er aardig van verlost, hoe krijg je dit weer terug?
Dan nog iets, ik kan ook geen back up meer maken, heel vreemd allemaal.
Wie heeft er een oplossing voor deze beide problemen?
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Berichtenfilter is opeens weg

Bericht door Torzan »

Is de rest van je profiel nog intact? Open de profielmap via Help > Probleemoplossingsinformatie > Map openen (of tonen) en doorzoek de map Mail daarin op msgFilterRules.dat. Dit bestaat per account, en dus per submap.

Op welke manier kun je geen back-up meer maken? Toch niet via Mozbackup?
dafxf105
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 februari 2016, 14:51
    Windows 10 Firefox

Re: Berichtenfilter is opeens weg

Bericht door dafxf105 »

Heb het berichtenfilter wel weer terug alleen zie geen + of - staan waar je dus een e-mailadres kan invullen.
Ik kon via een aanduiding "Back Up" een back up van het gehele programma maar ik zie het nergens meer staan, zou het toch aan dat thema walnut 2 liggen dan? ik ga maar eens proberen op te starten in veilige modus zonder al die add ons erbij en dan maar eens kijken of ik dat thema nog wel terug zal plaatsen.
Ik krijg ook steeds nu een melding dat er met mijn account iest aan de hand is als TB opstart, ook alweer zo'n vreemde pop up die ik nog niet eerder had gezien.
Ik hoop één ding dat TB geen tweede Incredimail gaat worden want die heb ik uit pure ergernis eraf gegooid wat een waardeloze zooi is dat geworden zeg, de allereerste versie uit 2000 was een stabiel goed programma maar ja ze gaan eraan sleutelen en ja hoor één grote baggerbende, velen hebben Incredimail 2 gehad en na een tijd van ergernissen er weer vanaf gestapt.
Plaats reactie