Hallo Ik heb het volgende probleem ik krijg telkens deze melding
Beveiligings-uitzondering Toevoegen.
En ik klik op bevestigen maar komt met regelmaat van de klok terug.
Ik heb een screenshot gemaakt en bijgevoegd.
Ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee!
bedankt groeten
Rien
Beveiligingsuitzondering?
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 7 december 2016, 20:14
-
- Berichten: 800
- Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
Re: Beveiligingsuitzondering?
Gebruik je iets van Avast?
- W Postelmans
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
- Locatie: Schoten, Belgie
Re: Beveiligingsuitzondering?
@Rien,
Heb je al gecontroleerd of je de voor hotmail juiste POP3 en SMTP servers ingesteld hebt (ik gebruik voor de POP3 server bijv. zonder problemen pop3.live.com), en dat het type beveiliging (ssl, starttls, ...) voor beide servers juist ingesteld staat?
Hoe lang je dit probleem al hebt, en of het altijd al bestaan heeft of niet, kan ook meespelen. Ik heb namelijk recent vernomen dat Microsoft (de "eigenaar" van hotmail, live, outlook e.d.) een bug in hun server software gevonden heeft die veroorzaakte dat de verbinding tussen hun servers en de mail clients niet op de juiste manier opgebouwd werd, dat zij een oplossing gemaakt hebben en dat zij die nu aan het "uitrollen" zijn naar hun vele duizenden servers. Voor die bug gefixt is, en ook terwijl de oplossing "uitgerold" wordt naar de servers die (toevallig) een rol spelen bij het afhandelen van jou mail, kan je "rare" fouten tegenkomen. Het volstaat dan gewoonlijk om enkele dagen te wachten tot het probleem als vanzelf verdwijnt.
Heb je al gecontroleerd of je de voor hotmail juiste POP3 en SMTP servers ingesteld hebt (ik gebruik voor de POP3 server bijv. zonder problemen pop3.live.com), en dat het type beveiliging (ssl, starttls, ...) voor beide servers juist ingesteld staat?
Hoe lang je dit probleem al hebt, en of het altijd al bestaan heeft of niet, kan ook meespelen. Ik heb namelijk recent vernomen dat Microsoft (de "eigenaar" van hotmail, live, outlook e.d.) een bug in hun server software gevonden heeft die veroorzaakte dat de verbinding tussen hun servers en de mail clients niet op de juiste manier opgebouwd werd, dat zij een oplossing gemaakt hebben en dat zij die nu aan het "uitrollen" zijn naar hun vele duizenden servers. Voor die bug gefixt is, en ook terwijl de oplossing "uitgerold" wordt naar de servers die (toevallig) een rol spelen bij het afhandelen van jou mail, kan je "rare" fouten tegenkomen. Het volstaat dan gewoonlijk om enkele dagen te wachten tot het probleem als vanzelf verdwijnt.
- W Postelmans
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
- Locatie: Schoten, Belgie
Re: Beveiligingsuitzondering?
En heb je al eens het "beveiligingscertifaat" opgehaald?
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 7 december 2016, 20:14
Re: Beveiligingsuitzondering?
Hallo
bedankt voor de reactie's ik heb nu het POP3 ingesteld en tot nu toe werkt het allemaal goed
hoop dat het zou blijft nogmaals bedankt grt
Rien
bedankt voor de reactie's ik heb nu het POP3 ingesteld en tot nu toe werkt het allemaal goed
hoop dat het zou blijft nogmaals bedankt grt
Rien
- W Postelmans
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
- Locatie: Schoten, Belgie
Re: Beveiligingsuitzondering?
Bedankt voor de info Rien.
Het is altijd leuk voor de "helpers" om te vernemen of een probleem opgelost is, en indien mogelijk, "hoe" het opgelost is. Daarvan leert de hele "TB gemeenschap" en dan blijft ook niemand in het ongewisse over of een voorstel werkte of niet.
Het is altijd leuk voor de "helpers" om te vernemen of een probleem opgelost is, en indien mogelijk, "hoe" het opgelost is. Daarvan leert de hele "TB gemeenschap" en dan blijft ook niemand in het ongewisse over of een voorstel werkte of niet.