Aantal berichten per map weergeven onder Ubuntu

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Gesloten
Jan_Kol
Berichten: 143
Lid geworden op: 28 februari 2007, 8:07
Locatie: Steenwijkerwold
    Linux Chrome

Aantal berichten per map weergeven onder Ubuntu

Bericht door Jan_Kol »

Na vele jaren met Windows te hebben gewerkt ben ik overgestapt op Ubuntu. Ik kon dat doen omdat ik om leeftijdredenen ben gestopt met advisering en hulp bij Windows problemen. En... omdat mijn computer met Ubuntu oneindig veel sneller opstart, werkt en afsluit.

Onder Windows kon ik in de linkerkolom, die met de mappen, zichtbaar maken hoeveel berichten er instaan en ook hoeveel Mb/Gb die in beslag nemen. Onder Ubuntu wil ik dat ook weer maar kan maar niet ontdekken hoe dat instelbaar is. Bij Ubuntu is het kopregeltje waarin ik dat kan instellen bij Windows niet aanwezig, althans ik zou niet weten hoe dat zichtbaar te maken.
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Aantal berichten per map weergeven onder Ubuntu

Bericht door Torzan »

Heb je (via de menubalk, niet onder de menuknop) Beeld > Vormgeving > Mappenvensterkolommen aangevinkt? Daarmee wordt de betreffende balk in- en uitgeschakeld.

Zie ook dit en dit artikel.
Jan_Kol
Berichten: 143
Lid geworden op: 28 februari 2007, 8:07
Locatie: Steenwijkerwold
    Ubuntu Firefox

Re: Aantal berichten per map weergeven onder Ubuntu

Bericht door Jan_Kol »

Dank je dat was het....
Zo zie je dat overstappen van meer dan 20 jaren Windows toch weer vragen opwerpt die gelukkig door meer met Ubuntu ervaren mensen snel worden opgelost.
Gesloten