Foutieve herinnering

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
luron
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 juli 2017, 8:22
    Windows 10 Firefox

Foutieve herinnering

Bericht door luron »

Thunderbird is gelinkt met mijn google agenda. Tot hiertoe werkt alles prima, nooit problemen gehad met synchronisatie.

Onlangs verwijderde ik een agenda-afspraak in mijn google-agenda. Toch krijg ik nog steeds bij het openen en bij het synchroniseren van Thunderbird een herinnering te zien naar deze afspraak. Ik kan enkel drukken op annuleren om deze melding te sluiten. Maar volgende keer is hij er opnieuw. Ik weet 100% zeker dat de afspraak verwijderd is in mijn google-agenda, heb ik meerdere malen gecontroleerd.

Nadien heb ik nog verschillende andere afspraken geannuleerd of gewijzigd in mijn agenda, dat gaf geen enkel probleem in Thunderbird. Wat kan er toch mis zijn met deze éne afspraak.

Alvast bedankt voor uw antwoord. Lut
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 10 Firefox

Re: Foutieve herinnering

Bericht door Pettic »

Zet in Lightning via de eigenschappen de 'offline ondersteuning' van je Google-agenda eens uit en kies voor [Reset cache].
Windows; Firefox; Thunderbird
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Foutieve herinnering

Bericht door Torzan »

Kijk even naar deze bug voor diverse workarounds en oplossingen, afhankelijk van het type agenda dat je hebt ingesteld (zoek op 'work').
Plaats reactie