uiterlijk van thunderbird

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
moranje
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 september 2007, 12:25
    Android Firefox

uiterlijk van thunderbird

Bericht door moranje »

Sinds kort is het uiterlijk van thunderbird veranderd bij een vriendin van mij.
De kleur is zachtgeel geworden.
ook is de icoon verzenden verdwenen bij opstellen van een bericht, kon nog wel met Ctl + enter, later ook niet meer.
Ook in menu Bericht is die opdracht weg
Lettertypes groot-klein, schuin, onderstreept, etc. Werkt ook niet meer. Zijn ook niet zwart meer.

Ontvangen werkt nog wel.

Déinstallatie is waarschijnlijk de beste optie?

Hoe verlies ik niet de gegevens, mails, mappen en adressen bij herinstallatie?

Nb. Zij slaat de mails op in de account, zichtbaar links , in mappen.
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: uiterlijk van thunderbird

Bericht door Torzan »

Het uiterlijk / de vormgeving van Thunderbird is een kwestie van een ander thema. Stel dus het standaardthema weer in in de add-onbeheerder en het zou weer zo moeten zijn zoals voorheen. Let op dat er ook add-ons kunnen zijn die e.e.a. wijzigen. Je zou Thunderbird ook even in zijn Veilige modus kunnen starten (Menubalk > Herstarten met uitgeschakelde add-ons) om meteen te zien of er een add-on of thema is die/dat dit veroorzaakt.

De knop / het pictogram Verzenden zou standaard in de balk aanwezig moeten zijn, maar alleen in het opstelvenster, niet in de normale weergave. Eventueel kan die door de gebruiker zijn verplaatst door die werkbalk aan te passen. Weer Aanpassen en de standaardset terugzetten is ook een optie.

Herinstallatie is niet nodig en ook geen oplossing, want instellingen (waaronder deze) zitten in het profiel (ik kan het niet vaak genoeg zeggen). Aangezien die niet verloren gaan bij de-installeren, gaan je instellingen dat dus ook niet, tenzij je specifiek een profiel verwijdert.
Plaats reactie