Help! Leesvenster verdwenen.

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Gesloten
timmie1948
Berichten: 2
Lid geworden op: 9 november 2017, 10:58
    Android Firefox

Help! Leesvenster verdwenen.

Bericht door timmie1948 »

Ik gebruik Mozilla om mijn diverse emailaccounts te beheren.
Nu had ik tot enkele weken terug een leesvenster rechts staan, wat heel fijn werkte.
Maar dit is weg. Ik heb nu of een leesvenster onder, of geen leesvenster. Ik had ergens gelezen dat dit met F8 zou kunnen wijzigen helaas werkt dit niet voor de optie leesvenster rechts.
Wie kan mij helpen? Ik heb werkelijk alles al geprobeerd.
Of is deze mogelijkheid er gewoon niet meer, dan hoef ik niet verder te speuren.

Alvast vriendelijk dank voor de reactie.
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Help! Leesvenster verdwenen.

Bericht door Torzan »

Uiteraard kan dat. Probeer het eens via menu Beeld (in menubalk, druk zo nodig op Alt) > Vormgeving, of via de menuknop rechtsboven > Opties (alleen aanwijzen) > Vormgeving, dan Klassiek beeld.

Zie ook dit supportartikel.

Als dit plotseling is gebeurd, de instelling goed staat en je toch niet ziet wat je zou moeten zien, controleer dan of er niet toevallig een add-on is die niet meer werkt na een recente update, of dat deze wel lijkt te werken maar door een update van Thunderbird toch de oorzaak van het probleem kan zijn. Dit kun je vaststellen door Thunderbird tijdelijk in Veilige modus te starten; houd hiervoor Shift enkele seconden ingedrukt terwijl je op de startkoppeling ervan klikt, of door 'Herstarten met uitgeschakelde add-ons' te kiezen in het menu Help (zie ook hier).
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Android Firefox
Contacteer:

Re: Help! Leesvenster verdwenen.

Bericht door nirwana »

Je hebt dit onderwerp in het Firefox-forum geplaatst, maar ik denk dat het over Thunderbird gaat. Daarom verplaats ik het naar het Thunderbird-forum.

Het vervolg kun je hier plaatsen: http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopi ... =3&t=24120
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gesloten