'Van-Onderwerp-aa"Verplaatsen

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
timmie1948
Berichten: 2
Lid geworden op: 9 november 2017, 10:58
    Windows 7 Firefox

'Van-Onderwerp-aa"Verplaatsen

Bericht door timmie1948 »

Goedemorgen,

Ik ben hier met een vraag al eens fantastisch geholpen en zit nog even met een 'probleem' in mijn mail.

Voor heen had ik het balkje "Van/onderwerp/aan" bovenaan mijn berichten inbox.
Nu staat het rechtsboven (in mijn leesvenster) Ik zou dit graag weer boven mijn inbox zelf hebben.
Het is wat lastig uitleggen maar ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel en mij kan helpen?

Ik hoor heel graag een reactie.
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: 'Van-Onderwerp-aa"Verplaatsen

Bericht door Torzan »

Inderdaad lastig uit te leggen, maar bedoel je dit? Kun je anders een schermafbeelding maken?

De balk staat standaard boven je berichtenvenster en dus aan de rechterkant, dus ik kan me moeilijk voorstellen wat je bedoelde met "boven je inbox zelf". Heeft het misschien iets met je andere vraag te maken (die overigens is verplaatst, maar gesloten), en is dat al in orde? Hoe zit het met eventuele add-ons? Vergeet ook niet dat bepaalde functies alleen in het opstelvenster (dus bij opstellen van een bericht) te zien zijn. Misschien doelde je daarop?
Gebruikersavatar
oeekker
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 mei 2007, 14:32
    Windows 7 Firefox

Re: 'Van-Onderwerp-aa"Verplaatsen

Bericht door oeekker »

Misschien is je indeling veranderd? Kijk eens bij menu Beeld > Indeling en speel met de vesrchillende opties. Met Klassiek beeld komt je leesvenster onder de berichten en met Breed beeld rechts ervan.
Plaats reactie