Als ik een nieuwe e-mail krijg, gebeurt het heel veel dat ik totaal geen melding hiervan krijg.
Zowel fysiek al geluid worden niet geactiveerd.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Sommige meldingen zijn zeer belangrijk voor me, en om iedere 5 minuten te moeten kijken of er een is binnen gekomen is ook geen optie.
Probleem: nieuw e-mail geen melding
-
- Berichten: 136
- Lid geworden op: 12 september 2013, 8:16
- Locatie: IJmuiden
Probleem: nieuw e-mail geen melding
Met vriendelijke groeten,
Willem
Willem
- Pettic
- Berichten: 3828
- Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
- Locatie: Rotterdam
Re: Probleem: nieuw e-mail geen melding
Vooropgesteld dat je een en ander goed hebt ingesteld in TB stel ik voor dat je aan onafhankelijke e-mailmelder installeert. Je hoeft dan zelfs TB niet open te hebben staan.
Ik gebruik al jaren naar alle tevredenheid Pop Peeper (gratis).
Ik gebruik al jaren naar alle tevredenheid Pop Peeper (gratis).
Windows; Firefox; Thunderbird
-
- Berichten: 136
- Lid geworden op: 12 september 2013, 8:16
- Locatie: IJmuiden
Re: Probleem: nieuw e-mail geen melding
Bedankt voor je reactie.Pettic schreef:Vooropgesteld dat je een en ander goed hebt ingesteld in TB stel ik voor dat je aan onafhankelijke e-mailmelder installeert. Je hoeft dan zelfs TB niet open te hebben staan.
Ik gebruik al jaren naar alle tevredenheid Pop Peeper (gratis).
Ik gebruik al jaren Thunderbird en heb hier nooit geen last van gehad.
De instelling ben ik uiteraard na gelopen en ook handmatig getest of het geluid wel werkte. Dat ging prima.
Ik had nog nooit gehoord van een externe melder, maar ga het zeker eens bekijken hoe dit werkt.
Edit:
Mijn virusscan blokkeert de site en waarschuwt dat het is aangemeld als schadelijke site
http://www.esumsoft.com/products/pop-peeper/
Met vriendelijke groeten,
Willem
Willem
- Pettic
- Berichten: 3828
- Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
- Locatie: Rotterdam
Re: Probleem: nieuw e-mail geen melding
De site van pop peeper is veilig.
Windows; Firefox; Thunderbird
-
- Berichten: 136
- Lid geworden op: 12 september 2013, 8:16
- Locatie: IJmuiden
Re: Probleem: nieuw e-mail geen melding
Dan zal ik de blokkade van de virusscan verwijderen.
Bedankt
Bedankt
Met vriendelijke groeten,
Willem
Willem