kan geen account meer toevoegen

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
nonno
Berichten: 67
Lid geworden op: 8 januari 2007, 20:04
Locatie: HERENTALS
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:63.0) Gecko/20100101 Firefox/63.0

kan geen account meer toevoegen

Berichtdoor nonno » 3 november 2018, 13:39

Ik wil een emailaccount toevoegen, maar dit lukt me niet...
Als ik onder account klik op email, dan gebeurt er niets. Deze account is wel belangrijk voor me.

Kan iemand me helpen?

Nonno

Gebruikersavatar
W Postelmans
Berichten: 231
Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
Locatie: Schoten, Belgie
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:63.0) Gecko/20100101 Firefox/63.0

Re: kan geen account meer toevoegen

Berichtdoor W Postelmans » 3 november 2018, 14:01

Heb je al eens geprobeerd d.m.v. "Bestand, Nieuw, Bestaande Email account"?

nonno
Berichten: 67
Lid geworden op: 8 januari 2007, 20:04
Locatie: HERENTALS
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/70.0.3538.77 Safari/537.36

Re: kan geen account meer toevoegen

Berichtdoor nonno » 3 november 2018, 14:35

Daarnet geprobeerd, doch hetzelfde resultaat.

Gebruikersavatar
W Postelmans
Berichten: 231
Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
Locatie: Schoten, Belgie
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:63.0) Gecko/20100101 Firefox/63.0

Re: kan geen account meer toevoegen

Berichtdoor W Postelmans » 3 november 2018, 16:28

Het lijkt mij dat eerst moet getest worden of er een software fout in je TB zit (zodat ie niet doet wat ie zou moeten doen), of dat er misschien een fout in de lijst met accounts in je profile geslopen is, waardoor TB die "tabel met accounts" niet correct kan doorlopen.

Kan je ook vermelden hoeveel accounts je in je TB reeds geactiveerd hebt? Als je extreem veel accounts reeds in je TB hebt, kan het misschien zo zijn dat je TB zo langzaam wordt dat je de indruk krijgt dat er "niets gebeurt"?

Heb je al eens geprobeerd om een nieuwe profile aan te maken, en daarin dat (of een ander) account aan te maken? Dus dezelfde software, maar een andere profiel, gebruiken.

Torzan
Berichten: 752
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:56.0) Gecko/20100101 Firefox/56.0

Re: kan geen account meer toevoegen

Berichtdoor Torzan » 3 november 2018, 17:40

Voordat je je in rare bochten gaat wringen en misschien verkeerd advies opvolgt: doe altijd eerste het hoognodige, d.w.z. start TB in veilige modus om te zien of een add-on roet in het eten gooit (dit geldt ook voor Firefox). Meestal is dat de oorzaak en gaat er niet zomaar spontaan iets kapot. Leg ook even uit waar je 'Account > E-mail' ziet, want dat is mij een raadsel, evenals welke versie van TB je gebruikt.


Terug naar “Mozilla Thunderbird”