labels: niet de tekst maar de achtergrond een andere kleur

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
MichelSerne
Berichten: 3
Lid geworden op: 2 juli 2014, 16:47
    Windows 10 Firefox

labels: niet de tekst maar de achtergrond een andere kleur

Bericht door MichelSerne »

Ik werk graag met labels. Ik vind het echter wel lastig lezen wanneer ik gele letters op een witte achtergrond heb.
Kan ik ergens deze instellingen aanpassen, zodat ik bijvoorbeeld een gele letter en een blauwe achtergrond heb.
Met name de kleur van de achtergrond aanpassen wil ik graag weten. De kleur van de letters/tekst aanpassen lukt me wel.

Hartelijke groet,
Michel Serné
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Linux Firefox

Re: labels: niet de tekst maar de achtergrond een andere kleur

Bericht door adri »

Afbeelding
MichelSerne
Berichten: 3
Lid geworden op: 2 juli 2014, 16:47
    Windows 10 Firefox

Re: labels: niet de tekst maar de achtergrond een andere kleur

Bericht door MichelSerne »

Ik ga het eens uitproberen..ziet er lastig uit, maar het lijkt wel het antwoord op mijn vraag
MichelSerne
Berichten: 3
Lid geworden op: 2 juli 2014, 16:47
    Windows 10 Firefox

Re: labels: niet de tekst maar de achtergrond een andere kleur

Bericht door MichelSerne »

Ik heb de add-on geïnstalleerd in Thunderbird. Ik weet dat ik ergens een code moet plakken, maar dat "ergens" kan ik nergens vinden.
Ik open stylish > opties > nieuwe stijl schrijven > en dan opent er een nieuw venster met de melding: "toepassing starten" > Ik probeer de optie Firefox (moet deze op mijn PC opzoeken) > Firefox opent een blanco bladzijde : moz-extension://c79bc284-d5ec-4bed-8a46-f229b94617a4/edit.html

Hier loop ik vast ...

Is er echt geen makkelijker manier? (Ik kan deze makkelijke manier helaas niet vinden)
nieuw
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 mei 2010, 14:16
    Windows 10 Chrome

Re: labels: niet de tekst maar de achtergrond een andere kleur

Bericht door nieuw »

We zijn ondertussen 2024. Ik heb de add ook geïnstalleerd maar hij vraagt naar Mozilla. Is er ondertussen een andere oplossing?
Ik wil dus ook de tekstkleur als de achtergrondkleur aanpassen zodat ik kan aanduiden of een mail belangrijk is of niet.(anders dan de standaardlabels)
Plaats reactie