Mail verwijderen

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Gesloten
ruutengel
Berichten: 112
Lid geworden op: 19 november 2011, 20:33
    Windows 10 Firefox

Mail verwijderen

Bericht door ruutengel »

Ik gebruik al heel lang TB maar stuit nu op iets vreemds. Als ik mail wil verwijderen kon ik altijd via: rechtermuisknop en dan de letter v op het toetsenbord indrukken en dan de mail verwijderd. Sinds kort echter niet meer. Voor de rest functioneert toetsenbord normaal. Bij voorbeeld mail verwijderen via pj gaat normaal.Wie kan mij advies geven?
Gebruikersavatar
oeekker
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 mei 2007, 14:32
    Windows 10 Firefox

Re: Mail verwijderen

Bericht door oeekker »

Het rechtsklik-contextmenu is nogal uitgebreid en daarom kunnen niet alle accesskeys uniek zijn. Zo wordt de V voor verwijderen ook gebruikt voor Conversatie volgen en Afdrukvoorbeeld. Omdat de accesskey niet uniek is, wordt daarmee alleen het menuitem geselecteerd. Door nogmaals op de V te drukken, ga je naar het volgende menuitem met accesskey V. Door op Enter te drukken, voer je de geselecteerde functie uit. Dus om een e-mail te verwijderen, moet je op de rechtermuisknop klikken, de letter V indrukken en dan Enter indrukken.
Overigens kan je het e-mailbericht ook verwijderen door op de Del toets te drukken…
ruutengel
Berichten: 112
Lid geworden op: 19 november 2011, 20:33
    Windows 10 Firefox

Re: Mail verwijderen

Bericht door ruutengel »

Opgelost. Dank voor je reactie.
Gesloten