Email acount blijft bij opduiken

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Gebruikersavatar
chrisvi
Berichten: 39
Lid geworden op: 6 juni 2010, 17:33
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:66.0) Gecko/20100101 Firefox/66.0

Email acount blijft bij opduiken

Bericht door chrisvi » 11 mei 2019, 16:28

Goeden dag allen,
Als ik een email verzend blijft er een email adres, als van, weergegeven worden die niet meer bestaat.
Het account is ook verwijderd, maar toch blijft het er zijn.
Weet iemand een oplossing?

Chris

Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11274
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:66.0) Gecko/20100101 Firefox/66.0

Re: Email acount blijft bij opduiken

Bericht door nirwana » 11 mei 2019, 21:54

Chris,

Dan zou het toch nog ergens moeten staan in jouw Thunderbird onder het menu Extra > Accountinstellingen ?

Kun je wat daar staat ingesteld eens goed bekijken ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over GIMP, Mozilla, OpenOffice.org / LibreOffice, opensource en Windows 10 ]

Gebruikersavatar
chrisvi
Berichten: 39
Lid geworden op: 6 juni 2010, 17:33
Mozilla/5.0 (Linux; Android 9; SAMSUNG SM-G955F Build/PPR1.180610.011) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/9.2 Chrome/67.0.3396.87 Mobile Safari/537.36

Re: Email acount blijft bij opduiken

Bericht door chrisvi » 11 mei 2019, 22:01

Dat dacht ik ook maar nee komt er niet in voor.

Gebruikersavatar
oeekker
Berichten: 66
Lid geworden op: 31 mei 2007, 14:32
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:66.0) Gecko/20100101 Firefox/66.0

Re: Email acount blijft bij opduiken

Bericht door oeekker » 11 mei 2019, 22:05

Kijk vooral wat er bij Uitgaande server (SMTP) staat. Waarschijnlijk heb je (of heeft Thunderbird) wel je binnenkomende account verwijderd, maar niet het uitgaande account. Klik links onderaan in de lijst van accounts op Uitgaande server en verwijder hem daar ook of stel een ander account in als standaard.

Gebruikersavatar
chrisvi
Berichten: 39
Lid geworden op: 6 juni 2010, 17:33
Mozilla/5.0 (Linux; Android 9; SAMSUNG SM-G955F Build/PPR1.180610.011) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/9.2 Chrome/67.0.3396.87 Mobile Safari/537.36

Re: Email acount blijft bij opduiken

Bericht door chrisvi » 12 mei 2019, 5:05

Ook niet want in de van zie je ook de uitgaande account.

Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3422
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:66.0) Gecko/20100101 Firefox/66.0

Re: Email acount blijft bij opduiken

Bericht door Pettic » 12 mei 2019, 11:36

Kijk eens of je een identiteit met dat adres hebt ingesteld bij het account. In Extra> Accountinstellingen klik je op de accountnaam en vervolgens op [Identiteiten beheren].
Windows; Firefox; Thunderbird

Gebruikersavatar
chrisvi
Berichten: 39
Lid geworden op: 6 juni 2010, 17:33
Mozilla/5.0 (Linux; Android 9; SAMSUNG SM-G955F Build/PPR1.180610.011) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/9.2 Chrome/67.0.3396.87 Mobile Safari/537.36

Re: Email acount blijft bij opduiken

Bericht door chrisvi » 12 mei 2019, 13:29

Juist dat was het THANXS