Thunderbird folder italic en leeg

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
AHoek
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 juli 2019, 13:44
    Macintosh Chrome

Thunderbird folder italic en leeg

Bericht door AHoek »

Hi,

Sinds een paar maanden zijn enkele folders - IMAP - in Thunderbird in grijs / italic.
Ook alle berichten die hierin opgeslagen stonden, zijn weg. De submappen ook.
Omdat het een zakelijke postbox is,heb ik geprobeerd om via webmail de mappen en inhoud terug te vinden, maar de mappen zijn daar opeens verdwenen.

Dus: De map kan ik niet meer openen en de berichten zijn weg. Heeft iemand een idee hoe ik deze terug kan krijgen?

Alvast dank voor het meedenken!

-A

Ps. Naam veranderen heb ik al geprobeerd - dit werkt niet.
Gebruikersavatar
W Postelmans
Berichten: 385
Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
Locatie: Schoten, Belgie
    Windows 10 Firefox

Re: Thunderbird folder italic en leeg

Bericht door W Postelmans »

Als je via WEBMAIL kan zien dat de mappen weg zijn, dan toont dat aan dat de mappen van de mailserver van je mail provider (te identificeren a.d.h.v. wat er achter het "@" van je mailadres staat) verwijdert zijn. Hoe en wanneer dat gebeurt is, kan misschien verklaard worden door de helpdesk van die mail provider? Ook: heel misschien kan die de verwijderde mappen vanaf een (oud) backup archief restoren?
Lale
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 juli 2019, 15:11
    Macintosh Firefox

Re: Thunderbird folder italic en leeg

Bericht door Lale »

Ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren woensdag de 17de. Ben je er achter gekomen wat er aan de hand is A?

grt Lale
Plaats reactie