Hallo,
Na een paar dagen de pc niet gebruikt te hebben wil ik mijn mail checken, echter vraagt Thunderbird nu om een wachtwoord. Wachtwoord ingevuld, krijg ik een error melding dat het wachtwoord niet verstuurd kan worden......
Ik gebruik Thunderbird in combinatie met Spamihilator al jaren tot volle tevredenheid en heb dit nog niet eerder meegemaakt. Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Er is geen nieuwe software geïnstalleerd voordat het probleem ontstond, dus dat kan niet de oorzaak zijn.
Gr. Wim
TB vraagt om wachtwoord maar kan 'm vervolgens niet versturen.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 29 september 2019, 14:08
- nirwana
- Beheerder
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
- Contacteer:
Re: TB vraagt om wachtwoord maar kan 'm vervolgens niet versturen.
Wim,
Kun je een screenshot op het forum plaatsen van hoe Thunderbird om een wachtwoord vraagt?
Dit kan namelijk een hoofdwachtwoord van Thunderbird zijn, maar ook een wachtwoord van de mailserver.
Welke mailserver(s) gebruik je voor je mail (inkomend en uitgaand) ?
Kun je een screenshot op het forum plaatsen van hoe Thunderbird om een wachtwoord vraagt?
Dit kan namelijk een hoofdwachtwoord van Thunderbird zijn, maar ook een wachtwoord van de mailserver.
Welke mailserver(s) gebruik je voor je mail (inkomend en uitgaand) ?
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 29 september 2019, 14:08
Re: TB vraagt om wachtwoord maar kan 'm vervolgens niet versturen.
Bedankt voor je reactie Martijn.
Er is waarschijnlijk één of andere update geweest, of bij kpn, of bij TB. Op een forum(weet zo niet meer welke) werden mijn problemen beschreven en werd de tip gegeven om je account te verwijderen en op nieuw aan te melden. Dit heeft gewerkt, heb TB net weer aan de praat gekregen.
Gr. Wim
Er is waarschijnlijk één of andere update geweest, of bij kpn, of bij TB. Op een forum(weet zo niet meer welke) werden mijn problemen beschreven en werd de tip gegeven om je account te verwijderen en op nieuw aan te melden. Dit heeft gewerkt, heb TB net weer aan de praat gekregen.
Gr. Wim