Elke keer add-on problemen met nieuwe versies

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 10 Firefox

Elke keer add-on problemen met nieuwe versies

Bericht door Pettic »

Elke keer als er een nieuwe versie van TB is zijn er problemen met de extensies. Ik ben het helemaal zat. Met de laatste versie 68.2.0 is het weer raak.
Voorlopig hou ik het bij een vorige versie, voor mij voorlopig geen nieuwe versies meer :cry: .
Windows; Firefox; Thunderbird
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 10 Firefox
Contacteer:

Re: Elke keer add-on problemen met nieuwe versies

Bericht door nirwana »

Pettic,

Het is het beste om met zo min mogelijk extensies te werken, want extensies worden meestal los van Thunderbird ontwikkeld. Als er dan iets wijzigt in Thunderbird (hoe klein ook) dan kan dat weer invloed hebben op deze extensies.

Maar aan de andere kant kunnen extensies ook gewoon erg handig zijn, dus ik begrijp het best als je deze graag gebruikt. En ik begrijp dan ook dat het erg vervelend is als zo'n extensie door een upgrade dan opeens niet meer werkt.

Kun je misschien aangeven met welke extensies je nu problemen ervaart in versie 68.2.0 ?
Dan kan dit onderwerp nog een opbouwend karakter krijgen en ook andere gebruikers helpen. Misschien zijn er wel andere soortgelijke extensies die hetzelfde proberen te bereiken, maar daarbij minder problemen geven.

Of dat andere gebruikers van dezelfde extensie(s) kunnen aangeven of zij ook dezelfde problemen ervaren. We zijn hier uiteindelijk bij elkaar om problemen op te lossen en zo het product stapje voor stapje beter te maken.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
WEK
Berichten: 148
Lid geworden op: 9 januari 2009, 18:05
    Windows 7 Chrome

Re: Elke keer add-on problemen met nieuwe versies

Bericht door WEK »

Ik ben het met de vorige sprekert eens....
Het valt soms niet mee, maar de uitdaging aangaan is mooi ! en ik zou mijn gebruikte AddOns niet willen missen.

Met welke heb je problemen ?

Groet,

WEK
Plaats reactie