Hallo,
Als langjarige thunderbird gebruiker kom ik nu niet verder. Alles liep goed tot pakweg een jaar geleden.
Toen kreeg ik onderstaan de melding wel eens. Als ik ze negeerde ging het gewoon goed.
Ik krijg nu steeds deze mededeling en lukt niets meer:
Als ik het wachtwoord controleer:
Staat daar precies wat ik ingaf en wat het moet zijn.
Bij mijn andere accounts gebeurt dat niet. Dat werkt perfect.
Is er een reden waarom dit nu niet meer lukt bij outlook office.
Andere accounts zijn bij AOL en GMX. Daar loopt het goed.
Ik hoop dat me iemand kan vertellen wat te doen.
Alvast bedankt
Rob
Er wordt iedere keer naar wachtwoord gevraagd bij een account
- kostenzer
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 7 september 2006, 19:22
- W Postelmans
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
- Locatie: Schoten, Belgie
Re: Er wordt iedere keer naar wachtwoord gevraagd bij een account
Het lijkt mij dat je probeert aan te loggen met een fout wachtwoord. Dat foute wachtwoord komt waarschijnlijk uit de database met opgeslagen wachtwoorden (= een wachtwoord dat je ooit eens laten "onthouden" hebt).
Ik zou eerst eens proberen door het opgeslagen wachtwoord te verwijderen, en daarna bij het aanloggen in TB het juiste wachtwoord in te geven en ook aan te klikken dat ie dat wachtwoord moet onthouden.
Ik zou eerst eens proberen door het opgeslagen wachtwoord te verwijderen, en daarna bij het aanloggen in TB het juiste wachtwoord in te geven en ook aan te klikken dat ie dat wachtwoord moet onthouden.
- kostenzer
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 7 september 2006, 19:22
Re: Er wordt iedere keer naar wachtwoord gevraagd bij een account
Helaas, dat is niet het geval.
Ik kan het ingegeven wachtwoord controleren en dat klopt.
Verder kan ik het wachtwoord kopiëren en plakken, zodat typefouten uit te sluiten zijn.
Het verwijderen van het wachtwoord was het eerste wat ik deed. Ik heb op een andere computer thunderbird geïnstalleerd met slechts 1 account, het account waar het hier om gaat.
Zelfde resultaat.
Ik kan het ingegeven wachtwoord controleren en dat klopt.
Verder kan ik het wachtwoord kopiëren en plakken, zodat typefouten uit te sluiten zijn.
Het verwijderen van het wachtwoord was het eerste wat ik deed. Ik heb op een andere computer thunderbird geïnstalleerd met slechts 1 account, het account waar het hier om gaat.
Zelfde resultaat.
- W Postelmans
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
- Locatie: Schoten, Belgie
Re: Er wordt iedere keer naar wachtwoord gevraagd bij een account
Kan je via webmail de mails in de mailboxen van dat account zien?
- kostenzer
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 7 september 2006, 19:22
Re: Er wordt iedere keer naar wachtwoord gevraagd bij een account
Het probleem is "opgelost".
De werkgever heeft uit -veiligheidsoverwegingen- e.e.a. veranderd. Ik heb begrepen dat ik de add-on "Owl" zou moeten gaan gebruiken.
of misschien nog andere programma's. Hierover zal ik me waarschijnlijk nog wel melden.
mvg
Rob
De werkgever heeft uit -veiligheidsoverwegingen- e.e.a. veranderd. Ik heb begrepen dat ik de add-on "Owl" zou moeten gaan gebruiken.
of misschien nog andere programma's. Hierover zal ik me waarschijnlijk nog wel melden.
mvg
Rob