Mails via Thunderbird op mijn smartphone

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Gesloten
Tarzan
Berichten: 259
Lid geworden op: 22 mei 2005, 20:57
Locatie: Vlaanderen
    Ubuntu Firefox

Mails via Thunderbird op mijn smartphone

Bericht door Tarzan »

Sedert mijn probleem 'TB 68.9.0 geeft foutmelding' (op 25 juni 2020 en dat is opgelost) worden mijn mails op mijn smartphone niet meer opgehaald. Al de rest lukt wel nog!). Hoe kan ik dat probleem oplossen?
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 10 Firefox

Re: Mails via Thunderbird op mijn smartphone

Bericht door Pettic »

Windows; Firefox; Thunderbird
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 10 Firefox

Re: Mails via Thunderbird op mijn smartphone

Bericht door Pettic »

Is het wachtwoord op je telefoon nog geldig?
Windows; Firefox; Thunderbird
Tarzan
Berichten: 259
Lid geworden op: 22 mei 2005, 20:57
Locatie: Vlaanderen
    Windows 10 Firefox

Re: Mails via Thunderbird op mijn smartphone

Bericht door Tarzan »

Dag Pettic, uw reactie hierboven "Genoemd onderwerp staat hier: . . . . "helpt niet want ik kan het wachtwoord op mijn smartphone niet aanpassen. Op mijn smartphone zie ik alleen de Lokale mappen en niets anders. IK zou dus mijn smartphone opnieuw moeten synchroniseren met mijn PC, denk ik, maar ik heb dat de vorige keer niet moeten doen: de synchronisatie is dan als vanzelf gebeurd. Vraag: hoe kan ik Thunderbird op mijn smartphone?
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 10 Firefox

Re: Mails via Thunderbird op mijn smartphone

Bericht door Pettic »

Ik denk dat je je vergist, het moet mogelijk zijn om je wachtwoord op je smartphone aan te passen. Misschien is het even zoeken, welk programma gebruik je op je telefoon?
Het is onwaarschijnlijk dat die 'Lokale mappen' iets met TB te maken hebben. Je kunt je e-mail tegelijkertijd met verschillende programma's benaderen. Je synchroniseert niet met je pc maar met de server(s) waar de berichten staan.
Thunderbird is helaas niet beschikbaar op smartphones. Op mijn Android telefoon gebruik ik K9.
Windows; Firefox; Thunderbird
Tarzan
Berichten: 259
Lid geworden op: 22 mei 2005, 20:57
Locatie: Vlaanderen
    Windows 10 Firefox

Re: Mails via Thunderbird op mijn smartphone

Bericht door Tarzan »

Ik kon het wachtwoord op geen enkele manier aanpassen (was nochtans het goede maar de telefoon aanvaardde het niet). Plots echter vond ik dat ik, via instellingen van de telefoon, het account kon verwijderen. Dan dit gedaan en mijn e-mailadres terug geïnstalleerd. Je raad het niet: alle problemen zijn opgelost, ook mijn probleem van 2 aug 2019: Kan bijlagen niet (meer) openen.
Pettic, alvast bedankt voor de vele raadgevingen.
Gesloten