foutmelding met bestand verzenden

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Bakstenen
Berichten: 101
Lid geworden op: 13 januari 2017, 22:21
    Windows 10 Chrome

foutmelding met bestand verzenden

Bericht door Bakstenen »

Na de update naar 78.4, krijg ik als ik een mail verzend met een bestand erbij, de bijgaande foutmelding, en wordt de mail ook niet verzonden, mail zonder bestand erbij, geen probleem, wat nu?
Knipsel.JPG
Gebruikersavatar
W Postelmans
Berichten: 385
Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
Locatie: Schoten, Belgie
    Windows 10 Firefox

Re: foutmelding met bestand verzenden

Bericht door W Postelmans »

Bevat die map "Verzonden berichten" niet reeds heel veel (misschien "te" veel) berichten? Heb je al eens geprobeerd om eerst die map te herstellen en te comprimeren? Is er nog voldoende vrije plaats op de schijf waarop die map staat?
Bakstenen
Berichten: 101
Lid geworden op: 13 januari 2017, 22:21
    Windows 10 Chrome

Re: foutmelding met bestand verzenden

Bericht door Bakstenen »

Map verzonden, is leeg, omdat ik de mails versleep naar lokale mappen, heb de map gecomprimeerd, maar maakt niets uit, hoe ik een map kan herstellen weet ik niet.
Krijg ook bijgaande foutmelding.
Knipsel.JPG
Knipsel.JPG (14.45 KiB) 1181 keer bekeken
Gebruikersavatar
W Postelmans
Berichten: 385
Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
Locatie: Schoten, Belgie
    Windows 10 Firefox

Re: foutmelding met bestand verzenden

Bericht door W Postelmans »

Je kan een map herstellen door RECHTS op de betreffende map te klikken, dan op "Properties" te klikken en dan "Repair Folder" te klikken.

Daarna zie je onderaan op je scherm een voortgangsbalk groen worden. Zodra het herstellen beeindigd is verdwijnt die voortgangsbalk. Let op: het herstellen van een map met weinig berichten er in gaat bliksemsnel!
Gebruikersavatar
W Postelmans
Berichten: 385
Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
Locatie: Schoten, Belgie
    Windows 10 Firefox

Re: foutmelding met bestand verzenden

Bericht door W Postelmans »

Het bericht "Wachttijd voor verbinding....." wijst er meestal op dat TB op iets wacht (een antwoord van de gebruiker?) en daarom de verbinding met de imap server TE lang dient op te houden. Heb je al eens gekeken of er in de achtergrond, misschien verborgen achter andere "windows", geen window zit waarin TB je een vraag stelt?
Bakstenen
Berichten: 101
Lid geworden op: 13 januari 2017, 22:21
    Windows 10 Chrome

Re: foutmelding met bestand verzenden

Bericht door Bakstenen »

Map gerepareerd, maakt niets uit, toen dacht ik ineens omdat jij het over dat er een vraag stond, dat het misschien aan bericht filters kon liggen, maar daar zie ik ook niets, bericht komt wel aan, dat wel
Plaats reactie