Mails selecteren

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Raymond1
Berichten: 1
Lid geworden op: 7 juni 2021, 16:59
    Windows 10 Chrome

Mails selecteren

Bericht door Raymond1 »

Hallo,
Ik gebruik al meerdere jaren Thunderbird als Email-client Ik ben iemand die heel veel mails bewaard, en heb daarvoor themamappen aangemaakt, zoals bv. Familie, Sport, Energie, enz.
De hierin bewaarde mails zijn zowel inkomende als uitgaande, allemaal in één map.
Ik ga nu in deze themamappen submappen aanmaken, nl. IN en UIT.
Om de reeds bewaarde mails hierin te stoppen zou het gemakkelijk zijn moest ik de inkomende en uitgaande mails apart kunnen selecteren en op die manier ze overbrengen naar de betreffende submap.
Ik merk dat vòòr de correspondent een pijltje staat indien het een uitgaande mail betreft.
Is het mogelijk een selectie te doen op basis van deze pijltjes, of is er een andere methode ?
Gebruikersavatar
oeekker
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 mei 2007, 14:32
    Windows 10 Firefox

Re: Mails selecteren

Bericht door oeekker »

Als je helemaal rechts op de titelkolom van het berichtenvenster klikt, verschijnt de kolomkiezer. Hier kan je de kolommen Van en/of Ontvanger aanvinken. Vervolgens kan je op Van of Ontvanger sorteren en alle berichten van/aan jou naar de desbetreffende submap verplaatsen.
Plaats reactie