Mac OS Big Sur meldt hoog stroomverbruik

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
aleidus
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 januari 2012, 23:16
    Android Firefox

Mac OS Big Sur meldt hoog stroomverbruik

Bericht door aleidus »

Door gebruik van Thunderbird 91.1.2 (64 bits) krijg ik melding van hoog stroomverbruik. Hier had ik bij de eerder versies geen last van. Alleen moet wel zeggen dat het samengaat met de versies van Mac OS en Thunderbird. Vandaar de vraag of dit probleem bekend is.
Gebruikersavatar
oeekker
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 mei 2007, 14:32
    Windows 10 Firefox

Re: Mac OS Big Sure meld hoog stroom verbuik

Bericht door oeekker »

MacOS 10.9 t/m 10.11 (Mavericks, Yosemite en El Capitan) worden niet meer ondersteund door Thunderbird. Welke versie van MacOS heb jij?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Android Firefox
Contacteer:

Re: Mac OS Big Sure meld hoog stroom verbuik

Bericht door nirwana »

oeekker schreef: 5 oktober 2021, 14:42 MacOS 10.9 t/m 10.11 (Mavericks, Yosemite en El Capitan) worden niet meer ondersteund door Thunderbird. Welke versie van MacOS heb jij?
Onno,

In de titel van het bericht gaat het al over Big Sur. Dat is bij mijn weten de recentste versie van Mac OS, inmiddels aanbeland bij versie 11.6?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Android Firefox
Contacteer:

Re: Mac OS Big Sur meldt hoog stroomverbruik

Bericht door nirwana »

Dit komt nog het meest in de buurt qua issues van Mac OS Big Sur met Thunderbird:

https://support.mozilla.org/questions/1320976

Dus ik hoop dat er voor jou ook handige tips in staan die je kunt uitproberen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie