Info over mappen

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Gesloten
Jan_Kol
Berichten: 144
Lid geworden op: 28 februari 2007, 8:07
Locatie: Steenwijkerwold
    Linux Firefox

Info over mappen

Bericht door Jan_Kol »

In het verleden kon je in de lijst met mappen (e-mail accounts) laten zien hoeveel e-mails er in een map aanwezig zijn en de totale grootte van die map. Die optie kan ik niet meer vinden. "Vroeger" kon je op de werkbalk klikken en aangeven wat je wilde zien. Die optie is verdwenen tot mijn ongenoegen.

Is er een mogelijkheid da weer in te sellen via een andere route? Of is er een add on waarmee ik dat terug kan krijgen?

Ben benieuwd!
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 10 Firefox

Re: Info over mappen

Bericht door Pettic »

Boven de lijst met mappen zie je de kop 'Naam' staan. Klik daar met de rechtermuisknop op en kies voor 'Totaal' en/of 'Grootte'. Alternatief is het kleine vakje naast 'Naam' wat hetzelfde resultaat geeft.
Windows; Firefox; Thunderbird
Jan_Kol
Berichten: 144
Lid geworden op: 28 februari 2007, 8:07
Locatie: Steenwijkerwold
    Linux Firefox

Re: Info over mappen

Bericht door Jan_Kol »

Dank voor de reactie, echter zie ik dat "Naam" nergens staan, zie schermafdruk:

Afbeelding.

Eerder kon je op de werkbalk Mappen klikken en je keuze, wat weer te geven, aankruisen. Nu staan er drie stipjes die niet doen wat ik zoek
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 10 Firefox

Re: Info over mappen

Bericht door Pettic »

Jan_Kol schreef: 13 augustus 2023, 11:49 Dank voor de reactie, echter zie ik dat "Naam" nergens staan, zie schermafdruk:

Eerder kon je op de werkbalk Mappen klikken en je keuze, wat weer te geven, aankruisen. Nu staan er drie stipjes die niet doen wat ik zoek
Om 'Naam' zichtbaar te maken ga je naar menu Beeld> Vormgeving> Mappenpaneelkolommen en zet die aan. Volg daarna mijn eerdere instructies.
TB mappenpaneel.png
Laatst gewijzigd door Pettic op 14 augustus 2023, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Windows; Firefox; Thunderbird
Jan_Kol
Berichten: 144
Lid geworden op: 28 februari 2007, 8:07
Locatie: Steenwijkerwold
    Linux Firefox

Re: Info over mappen

Bericht door Jan_Kol »

Hartelijk dank dat is het helemaal!
Gesloten