Importeren vanuit The Bat

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
frits
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 september 2003, 9:29
    unknown unknown

Importeren vanuit The Bat

Bericht door frits »

Als standaard e-mailprogramma gebruik ik The Bat. Maar als ik overweeg om Thunderbird te gaan gebruiken, dan zal ik toch alle mails vanuit The Bat moeten importeren. Ik zie wel aantal programma's die Thunderbird weet te ondersteunen bijn het importeren, maar daar valt The Bat (of de bestanden die het aanmaakt) niet onder. Hoe nu verder?
Erik
Moderator
Berichten: 244
Lid geworden op: 4 februari 2004, 15:33
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Erik »

Volgensmij kan The Bat! alle email converteren naar standaard Unix MAIL formaat. Als je dus in The Bat! al je mail exporteert als unix mail en deze vervolgens op de desbetreffende lokatie in je profile kopieert, zou je je mail moeten kunnen lezen in thunderbird. Aangezien thunderbird ook gebruik maakt van het unix formaat.
~ Erik
- Mede-Beheerder MozBrowser.nl (inclusief Forum)
- Redacteur Livre Magazine
ddvanr
Berichten: 1
Lid geworden op: 5 oktober 2004, 15:41
    unknown unknown

Bericht door ddvanr »

Erik schreef:Volgensmij kan The Bat! alle email converteren naar standaard Unix MAIL formaat. Als je dus in The Bat! al je mail exporteert als unix mail en deze vervolgens op de desbetreffende lokatie in je profile kopieert, zou je je mail moeten kunnen lezen in thunderbird. Aangezien thunderbird ook gebruik maakt van het unix formaat.
Heb dit uitgevoerd, maar importeren kan nog niet.
Of zie ik iets over het hoofd?

Groetjes Dave
Plaats reactie