Namen geven aan sjablonen

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Gesloten
frits
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 september 2003, 9:29
    unknown unknown

Namen geven aan sjablonen

Bericht door frits »

Ik heb in Thunderbird (0.5- 20040207) een groot aantal sjablonen aangemaakt. Makkelijk, maar minder makkelijk is dat ik niet direct kan zien waar een aangemaakt sjabloon over gaat. Dat kan ik pas zien op het moment dat ik het desbetreffende sjabloon aanklik. Handiger zou zijn als, bijvoorbeeld onder het kopje Onderwerp, ik daar een omschrijving zou kunnen zetten van het aangemaakte sjabloon. Iemand een idee of die mogelijkheid bestaat, of in de maak is?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik heb net even met sjablonen gestoeid en volgens mij kun je wel een e-mail als sjabloon opslaan, later weer openen, onderwerp-regel aanpassen en dan weer als sjabloon opslaan.

Zo heb je toch dat je via het onderwerp kunt aangeven wat voor sjabloon het is ? Of zie ik nu iets over het hoofd ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
frits
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 september 2003, 9:29
    unknown unknown

Bericht door frits »

Martijn,
Het is me nu ook gelukt. Het was een mogelijkheid die ik, in eerste instantie, niet had gezien. Ik bewaar ze nu opnieuw, dan staat er wel een naam bij het onderwerp en de oude zonder naam kan ik weggooien. Ook weer opgelost.
Gesloten