Alle email in één postvak in

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
manus
Berichten: 8
Lid geworden op: 1 maart 2004, 17:22
    unknown unknown

Alle email in één postvak in

Bericht door manus »

Hallo,

Ik heb de Nederlandse versie van Thunderbird 0.5 gedownload, en nu vraag ik me af hoe ik alle email die ik van de drie email adressen die ik heb, gewoon in één Postvak In kan laten uitkomen. Kortom, dat ik niet drie hoofdmappen heb, met daarin weer drie submappen, zodat ik constant zit te wisselen tussen die mappen. Één map voor alle drie mijn email-adressen vindt ik meer dan voldoende.

En voor zover ik het goed heb gelezen, moet dit sinds Thunderbird 0.5 mogelijk zijn. Alleen nou is mijn vraag: hoe?

M.v.g.

Mark
Gebruikersavatar
Z_God
Berichten: 410
Lid geworden op: 12 oktober 2003, 22:36
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Z_God »

Je kan gewoon een mailfilter maken wat alles in één map zet.
Lijkt me eerlijk gezegd heel onpraktisch met verschillende identiteiten in één map.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Het is inderdaad mogelijk via mailfilters.

Maar ik denk ook niet dat het zo'n goed idee is zoiets te doen. Alles bij elkaar wordt dat wel een soepje. Het is natuurlijk geen probleem als je elke dag maar 5 mails krijgt, maar als je er elke dag ~90 krijgt, zie je liever alles mooi in mapjes denk ik...
Gebruikersavatar
manus
Berichten: 8
Lid geworden op: 1 maart 2004, 17:22
    unknown unknown

Bericht door manus »

Ik denk dat het natuurlijk ook te maken heeft met wat je gewend bent, ik heb ook een tijd met Outlook Express gewerkt, en daarin kon het gewoon, en dat beviel me uitermate goed...

Maar ik zal even kijken of dat het werkt...

Overigens als 2e vraag: is het ook mogelijk om in Thunderbird net als in Outlook Express de bron te bewerken? Dus aan het HTML-bericht te sleutelen?
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

manus schreef:Overigens als 2e vraag: is het ook mogelijk om in Thunderbird net als in Outlook Express de bron te bewerken? Dus aan het HTML-bericht te sleutelen?
Ik denk het wel. Klik rechts op het bericht en kies voor 'Edit as new'. Het bericht opent dan in een editvenster.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

ByteWarrior schreef:
manus schreef:Overigens als 2e vraag: is het ook mogelijk om in Thunderbird net als in Outlook Express de bron te bewerken? Dus aan het HTML-bericht te sleutelen?
Ik denk het wel. Klik rechts op het bericht en kies voor 'Edit as new'. Het bericht opent dan in een editvenster.
Of het ook specifiek mogelijk is om op deze manier rechtstreeks aan de HTML-code te sleutelen vraag ik me af. Die optie (a la Composer) heb ik niet direct gevonden. Maar volgens mij is dat ook niet echt nodig in een mail-programma. Via het invoegen-menu kun je allerlei zaken invoegen. En als iets (nog) niet direct via dat menu is in te voegen, dan kun je er zelfs nog voor kiezen om via Invoegen > HTML direct HTML-code in te voegen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie