Thunderbird 0.5 NL

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
geertbruijnes
    unknown unknown

Thunderbird 0.5 NL

Bericht door geertbruijnes »

:?: Betreft de NL-versie alleen de spellingscontrole of doe ik iets fout (menu's blijven bij mij engels)
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Geert,

Nee, het gaat zeker niet alleen om de spellingscontrole. Het geheel is in het Nederlands vertaald.

Alleen wil deze truc nog wel eens helpen:
start Thunderbird met de volgende opties:
thunderbird.exe -p -contentLocale nl-NL -UILocale NL
Dit kan via Start > Uitvoeren... (het complete pad naar thunderbird.exe moet je er natuurlijk wel voor plaatsen)
Zie ook http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=191

Heb je voor het installeren van Thunderbird trouwens het installatie-programma gebruikt of heb je het geinstalleerd vanuit een ZIP-bestand ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
geertbruijnes
    unknown unknown

Thunderbird 0.5 NL

Bericht door geertbruijnes »

:) Na wat zoeken kwam ik er achter dat het wissen van de chrome-directory in m'n eigen profiel zou helpen. Dit was inderdaad zo. (Ik had het zowel met de zip versie als met de installer geprobeerd)
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Thunderbird 0.5 NL

Bericht door nirwana »

geertbruijnes schreef:Na wat zoeken kwam ik er achter dat het wissen van de chrome-directory in m'n eigen profiel zou helpen. Dit was inderdaad zo. (Ik had het zowel met de zip versie als met de installer geprobeerd)
Dus nu kun je van Thunderbird in het Nederlands genieten ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

welkom :D
Plaats reactie