Automatische verzending van off-line gemaakte mailberichten

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Robby 2
    unknown unknown

Automatische verzending van off-line gemaakte mailberichten

Bericht door Robby 2 »

Het lukt me even niet om in te loggen op het forum dus maar even een Robby 2

Bij mij worden de berichten die off-line zijn gemaakt, geplaats in een local folder (ik werk met meerder accounts). Deze berichte worden helaas niet automatisch verzonden als ik on-line ga. Ook zou het mooi zijn als de berichten in de folders komen van de desbetreffende accounts. Zijn daar plug-inns voor? Wordt deze functionaliteit toegevoegd in volgende versies?

Groeten Robby
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1447
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Automatische verzending van off-line gemaakte mailberich

Bericht door Mad Maks »

Robby 2 schreef:Het lukt me even niet om in te loggen op het forum dus maar even een Robby 2

Bij mij worden de berichten die off-line zijn gemaakt, geplaats in een local folder (ik werk met meerder accounts). Deze berichte worden helaas niet automatisch verzonden als ik on-line ga.
hiervoor kan je de offline extensie gebruiken die standaard meegeleverd wordt vanaf versie 0.6

Ook zou het mooi zijn als de berichten in de folders komen van de desbetreffende accounts. Zijn daar plug-inns voor? Wordt deze functionaliteit toegevoegd in volgende versies?
Volgens mij kan je dat instellen in de account instellingen

Groet

MM
Robby
Berichten: 253
Lid geworden op: 30 april 2004, 10:58
    unknown unknown

Ja ja dankzij jullie heb ik nu ook 0.6

Bericht door Robby »

Ik ga weer eens verder grasduinen in de extenties

Dat met die instellingen van de accounts blijft lastig voor mij.
Het lijkt wel alsof jullie meer kunnen instellen dan ik.

:wink:

bedank Mad Maks en groeten Robby
Plaats reactie