Doneer voor de advertentie !

"Mozilla is goed, u bent snel weer beter." Maar hoe bereiken we zoveel mogelijk mensen met deze boodschap?
Dit forum is voor het coördineren van de promotie van Mozilla-software.
Gesloten

Wil je de advertentie in kleur of zwart/wit?

Kleur, kosten zijn dan €35.000,- (incl. korting)
10
23%
Zwart/Wit
3
7%
We zien wel, laten we eerst maar kijken wat we binnenhalen.
31
70%
 
Totaal aantal stemmen: 44

Bernd
Berichten: 59
Lid geworden op: 17 juni 2004, 10:51
    unknown unknown

Bericht door Bernd »

Vol goede moed maar gedoneerd. Hiermee zou de 3100 gehaald moeten worden.

Persoonlijk vermoed ik dat het pas hard gaat zodra particulieren de 5000 euro gehaald hebben, en dat bedrijven daarna pas interesse tonen.

5000 / 20 --> 250 personen

Doneren net na azie zal wel niet zo populair zijn, December is immers duur, in Januari komen een hoop rekeningen binnen en mensen hebben al gedoneerd voor Azie.
Hopelijk komt Tweakers.Net ook nog op 25.000 (verdubbeling van hun 12.500 aan abonnementen-opbrengsten) voor Azie.
Dat loopt zo hard omdat je als donateur er duidelijk ook nog wat voor terugkrijgt.

Is er een sluit-datum voor het doneren voor FireFox? Anders krijg je misschien 'ik geef nu niks, doneren kan altijd later nog wel een keer'
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Ronald-Jan schreef:En Frits, een vraagje aan jou: ik had je pas een persberichtje gestuurd voor Open Magazine, maar dat is natuurlijk compleet achterhaald. De prijzen kloppen niet meer en veel vragen zijn opgelost.
Ik begrijp dat de kopij inmiddels al bij de opmaker is terechtgekomen, maar misschien is het mogelijk om de prijs in ieder geval te veranderen.
Ik zal dit zo laat mogelijk wijzigen zodat het bedrag zo actueel mogelijk is.
Gilbert
    unknown unknown

Geld over?!

Bericht door Gilbert »

Vandaag op de radio gehoord dat de samenwerkende hulporganisaties hebben medegedeeld dat storten op giro 555 voor azie niet meer nodig is.
(zie ook http://www.giro555.nl/)

Oftewel wilde je nog storten voor Azie dan kun je nu ook met gerust hart dit storten voor de Firefox advertentie! :)

En het argument dat je beter kan storten voor Azie dan voor een advertentie is dan ook achterhaalt :)

Storten dus! (salaris moet nu toch wel binnen zijn)
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

De kop leest daar: "SHO: BIJNA VOLDOENDE GELD VOOR AZIE".
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
frits
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 september 2003, 9:29
    unknown unknown

Bericht door frits »

Ronald-Jan schreef:Daarnaast zijn veel bedrijven bang dat hun investering niets oplevert, als het bedrag niet gehaald wordt. Daarom gaan we werken met toezeggingen.
Ik ben wel erg benieuwd wat die toezeggingen zijn...
Tim
    unknown unknown

donatie

Bericht door Tim »

De bewoners van http://www.MidnightMansion.nl hebben ook een gezamelijke donatie gedaan van €15,00
Gebruikersavatar
Ronald-Jan
Berichten: 417
Lid geworden op: 24 november 2004, 16:16
    unknown unknown

Bericht door Ronald-Jan »

Ik ben wel erg benieuwd wat die toezeggingen zijn...
Bedrijven zeggen dan geld toe, maar pas als het hele bedrag binnen is, wordt er daadwerkelijk gestort. Bedrijven hebben dan meer zekerheid. :wink:
Administrateur Steun Firefox
Sboulema
    unknown unknown

Bericht door Sboulema »

Ik heb net gedoneerd (30 euri) :D
De banner is toegevoegd op www.extensionsmirror.nl

BTW krijgen we eerst de advertentie te zien voor dat hij de krant ingaat ?
Lijkt me wel fijn om van die stomme fouten als met de engelse advertentie (missende namen, fout gespelde namen) te voorkomen :)
Gebruikersavatar
Ronald-Jan
Berichten: 417
Lid geworden op: 24 november 2004, 16:16
    unknown unknown

Bericht door Ronald-Jan »

Het is inderdaad wel de bedoeling dat jullie alvast de advertentie te zien krijgen. Dan kunnen we eventueel commentaar nog verwerken...
Administrateur Steun Firefox
Sboulema
    unknown unknown

Bericht door Sboulema »

Wat ik in mijn eerdere post al had gezegt is al gebeurd :p
Mijn naam staat nu in de donateurs lijst, maar graag me achternaam met een hoofdletter ;) (Samir L. Boulema)
Alavast bedankt :D
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Sboulema schreef:Wat ik in mijn eerdere post al had gezegt is al gebeurd :p Mijn naam staat nu in de donateurs lijst, maar graag me achternaam met een hoofdletter ;) (Samir L. Boulema)
Alavast bedankt :D
Samir het is gewijzigd in Excel. Morgenavond wordt het veranderd op de website. Bedankt voor je donatie en voor de banner.
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

aasgier schreef:het is gewijzigd in Excel
Dat noem ik nou 'Very Shocking' :P :lol:
Gebruikersavatar
w3news
Berichten: 17
Lid geworden op: 15 december 2004, 10:25
    unknown unknown

Bericht door w3news »

Waarom wordt dat programma gebruikt, er zijn betere alternatieven, vindt ik erg tegenvallen hoor.
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

[[/quote] Samir het is gewijzigd in Excel. Morgenavond wordt het veranderd op de website. Bedankt voor je donatie en voor de banner.[/quote]

Kun je dat bestand niet wijzigen in OpenOffice? Het staat wat raar om bij een open source-project gebruik te maken van de closed source-programmatuur van de monopolist.

Groeten, Joop
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Kun je dat bestand niet wijzigen in OpenOffice? Het staat wat raar om bij een open source-project gebruik te maken van de closed source-programmatuur van de monopolist.
Wat zijn jullie eenkennig.
Open source of closed software ik gebruik gewoon het programma wat ik het beste vind en/of waar ik het prettigst mee kan werken. Ik kijk naar de kwaliteit van het programma en niet of het open of closed is. Zo kijk ik er ook niet naar of het gratis is of dat het geld kost. Bevalt een programma mij dan koop ik het gewoon. Iedereen moet vrij zijn in het programma dat hij/zij wil gebruiken.

En nu weer back to the topic. Hebben jullie al een donatie gemaakt?
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gesloten