Doneer voor de advertentie !

"Mozilla is goed, u bent snel weer beter." Maar hoe bereiken we zoveel mogelijk mensen met deze boodschap?
Dit forum is voor het coördineren van de promotie van Mozilla-software.
Gesloten

Wil je de advertentie in kleur of zwart/wit?

Kleur, kosten zijn dan €35.000,- (incl. korting)
10
23%
Zwart/Wit
3
7%
We zien wel, laten we eerst maar kijken wat we binnenhalen.
31
70%
 
Totaal aantal stemmen: 44

Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Zoals julie in het begin van dit topic kunnen lezen hebben al een aantal mensen een toezegging gedaan om geld te doneren. Het eerste geld is nu ook echt binnengekomen. 2 van de mensen die geld hebben toegezegd hebben dit nu ook via PayPal overgemaakt.
Bedankt!
Het eerste schaap is over de dam :D
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Eris
Berichten: 53
Lid geworden op: 7 januari 2005, 13:38
    unknown unknown

Bericht door Eris »

Aasgier jij neemt het donatie elende op je?
Steun Firefox en <a href='http://www.steunfirefox.nl'>Doneer</a> ONLINE!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Eris schreef:Aasgier jij neemt het donatie elende op je?
dat klopt
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
Ronald-Jan
Berichten: 417
Lid geworden op: 24 november 2004, 16:16
    unknown unknown

Bericht door Ronald-Jan »

Eris, Joost heeft aangegeven dat hij het eigenlijk niet zit zitten om alles steeds te moeten uitwisselen. Dat wordt vooral als de donaties gaan binnenlopen een heel gedoe.

Hij vraagt of de site www.steunfirefox.nl niet kan doorverwijzen naar www.persberichten.com/firefox/
Eventueel kan jij het werk wel van hem overnemen, maar ik weet niet of dat wel zo leuk voor Joost is :wink:
Administrateur Steun Firefox
Gebruikersavatar
Ronald-Jan
Berichten: 417
Lid geworden op: 24 november 2004, 16:16
    unknown unknown

Bericht door Ronald-Jan »

Goed Nieuws

Aasgier heeft inmiddels een bankrekening geopend bij de Postbank.
Binnen een week moet alles rond zijn.
Het is niet gelukt om een bankrekening op naam van Mozilla te openen, daarom staat de rekening op de naam van Aasgier.

Omdat hij nergens beschuldigd van wil worden heeft hij mij een kopietje gestuurd van zijn ID-pas. Ik vertrouw hem in ieder geval volledig. :wink:
Administrateur Steun Firefox
Eris
Berichten: 53
Lid geworden op: 7 januari 2005, 13:38
    unknown unknown

Bericht door Eris »

dan zal ik hem forwarden
Steun Firefox en <a href='http://www.steunfirefox.nl'>Doneer</a> ONLINE!!!!!!!!!
Eris
Berichten: 53
Lid geworden op: 7 januari 2005, 13:38
    unknown unknown

Bericht door Eris »

Ronald-Jan schreef:Eris, Joost heeft aangegeven dat hij het eigenlijk niet zit zitten om alles steeds te moeten uitwisselen. Dat wordt vooral als de donaties gaan binnenlopen een heel gedoe.

Hij vraagt of de site www.steunfirefox.nl niet kan doorverwijzen naar www.persberichten.com/firefox/
Eventueel kan jij het werk wel van hem overnemen, maar ik weet niet of dat wel zo leuk voor Joost is :wink:
Ik vind het niet erg... maar als hij het wilt doen mag het van mij ;)
Steun Firefox en <a href='http://www.steunfirefox.nl'>Doneer</a> ONLINE!!!!!!!!!
René B.
    unknown unknown

Bericht door René B. »

ByteWarrior schreef:
aasgier schreef:Wil je wel even aangeven wat je met het geld gaat gebeuren als we de 40.000 euro niet halen.
Doneren aan Mozilla Europe?
MozBrowser subsidiëren? ;-)
Voordat ik overweeg hieraan geld te geven, had ik op deze vraag graag nog een serieus antwoord gezien. Ik mag tenminste hopen dat hierover van te voren ook is nagedacht.
Hein
    unknown unknown

Dat schiet lekker op!

Bericht door Hein »

Dat schiet lekker op!
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

René B. schreef:
ByteWarrior schreef:
aasgier schreef:Wil je wel even aangeven wat je met het geld gaat gebeuren als we de 40.000 euro niet halen.
Doneren aan Mozilla Europe?
MozBrowser subsidiëren? ;-)
Voordat ik overweeg hieraan geld te geven, had ik op deze vraag graag nog een serieus antwoord gezien. Ik mag tenminste hopen dat hierover van te voren ook is nagedacht.
Het geld wordt teruggestort.
JMS
    unknown unknown

Bericht door JMS »

is er ook bekend h;oe de advertentie er uit zal gaan zien?
bastiaan
    unknown unknown

ik doe ook mee

Bericht door bastiaan »

Ik doe ook mee, voor 20 euro.
Maar dan wil ik wel een rekeningnummer om op te storten.
Misschien wil een online betaaldienst wel helpen! (tripple deal?)
Gr. Bastiaan Zuiderhoek
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Anonymous schreef:
René B. schreef: Voordat ik overweeg hieraan geld te geven, had ik op deze vraag graag nog een serieus antwoord gezien. Ik mag tenminste hopen dat hierover van te voren ook is nagedacht.
Het geld wordt teruggestort.
Kan dat ook nog van officiële zijde worden bevestigd, in plaats van door een anonieme gast? Er wordt namelijk met geen woord over gerept op de site.
Ralph Remkes
    unknown unknown

Advertentie Firefox

Bericht door Ralph Remkes »

Wellicht iets om over na te denken. Indien je een via een mediabureau plaatst krijgt het mediabureau een zogenaamde 15% bureaukorting. Vaak geven mediabureaus een deel van deze korting terug aan de klant. Dit gebeurt weliswaar wel meer bij vaste adverteerders, maar wellicht is er een mediabureau die dit initiatief wil steunen en de bureaukorting geheel of gedeeltelijk te retourneren.
TheUntouchable
    unknown unknown

Nu.nl

Bericht door TheUntouchable »

Jullie hebben zojuist Nu.nl sectie Internet gehaald!!!
Gesloten