Waarom investeren in oud papier?

"Mozilla is goed, u bent snel weer beter." Maar hoe bereiken we zoveel mogelijk mensen met deze boodschap?
Dit forum is voor het coördineren van de promotie van Mozilla-software.
Gesloten
Doron
    unknown unknown

Waarom investeren in oud papier?

Bericht door Doron »

Jongens, met verbazing las ik zojuist op geenstijl.nl dat jullie een inzameling houden voor FireFox met als einddoel een advertentie in de Telegraaf te plaatsen. Waarom in hemelsnaam een advertentie voor een BROWSER oftewel in INTERNET product in de "oude" print media???

Een vergelijkbaar bedrag investeren in ONLINE marketing levert een rendement op dat vele en vele malen hoger zal zijn.

Voor hetzelfde bedrag dat je betaald voor een pagina grote advertentie kun je intenet campagne van langer dan een half jaar houden.

P.S

Uiteraard gebruik ik Mozilla ;-)

------------------------------------------------------------------------------------

http://telecom.eigenstart.nl

Telecom op een rijtje!
Cymen
    unknown unknown

Bericht door Cymen »

I cannot agree more!

Voor dat geld kan je trouwens ook een hoop FF stikkers op auto's plakken, ik ben er helemaal voor anders roest de mijne weg :)
Nee ik wilde dus niet netzo cool als die ID&T en GTI gasten zijn......
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Post alstublieft in de juiste discussie. Opbouwende kritiek is trouwens veel interessanter om te lezen dan afbrekende kritiek. Probeer dus ook iets bij te dragen aan de discussie en niet gewoon je mening te geven...
Gesloten