Ik heb vandaag mijn Win XP pro incl sp2 opnieuw geïnstaleerd vanwege de vele fouten en het niet weg krijgen van een virus maar mijn firefox geeft alleen nu nog maar een paar tekst regeltjes en verder niet voorheen met XP pro incl sp1 werkte het wel en op mijn home editie werkt firefox ook gewoon
Wie kan mij verder helpen ?????
Firefox niet te zien
-
-
- Beheerder
Dat lijkt mij gewoon de startpagina van Firefox. Wat is daar mis mee. Die startpagina kun je overigens in het Opties-scherm van Firefox aanpassen in een eigen beginpagina of geen beginpagina (blanko).Duvel schreef:Ik heb precies het zelfde probleem! Ik heb net een format uitgevoerd en als ik nu firefox opstart krijg ik dit te zien :
(....)
Wie o wie helpt ons/mij ?"
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
- Beheerder
Re: Firefox niet te zien
Wat voor 'regeltjes tekst' zie je ?PA3csl schreef:maar mijn firefox geeft alleen nu nog maar een paar tekst regeltjes en verder niet
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn
-
-
hehe, die had ik nu toch ook wel niet gezien hoorsc00zy schreef:Whaha met een vergrootglas zeker?!Duvel schreef:Nirwana, als je beter gekeken had zie je dat t er zo uit ziet

probeer eens even met een nieuw profiel, wat zegt dat?
-
-
euhm dankje, een duveltje ofzo is goedDuvel schreef:Wieter, je bent mijn held!![]()

Neen, tip voor volgende keer, probeer altijd eerst even met een nieuw profiel, de meeste problemen worden namelijk veroorzaakt doordat er een foutje is geslopen in je profiel. (dat kan vele oorzaken hebben maar meestal ligt het aan een fout/probleem aan één of meerdere extensies die conflicteren of niet goed geïnstalleerd/verwijderd zijn
ie heeft ook zijn goede kantjes hoor, maar blij te horen dat je ff apprecieertNu is alles weer normaal en ik ben af van dat klote iexplorer!

-
- Beheerder
Ik zag enkel een thumbnail, heb nog goede ogen, maar er zijn grenzen...Duvel schreef:Nirwana, als je beter gekeken had zie je dat t er zo uit ziet
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn