Mudfoot schreef:Manuel schreef:Eerlijk gezegd zou ik ook geen rust hebben voor ik de boosdoener gevonden had... Complimenten!
Ha ha, dankjewel
Maar je kunt wel een nieuwe bookmark aanmaken, b.v. op je bookmarkstoolbar, en bij adres typ je dan about:config in, dat scheelt weer een extensie
Héé bedankt, da's een goeie tip! Ik ben inmiddels zó gewend aan, zoals adri het noemt, de 'sleur-en-pleur-methode' dat ik daar helemaal niet aan had gedacht. Dat is dus idd weer een knop/extensie minder!
Kan FF alleen maar sneller en stabieler maken, hoe minder, hoe meer...
Einstein zei of schreef eens:
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction.
Mudfoot schreef:Interessante verzameling Bookmarks overigens...
Dank je

Als je ze echt zou willen bekijken, dan ben je wel even zoet
Mudfoot schreef:Manuel schreef:Voor mij hetzelfde: graag zo min mogelijk knoppen
Zo te zien had je er in 1.5.0.* nog aardig wat;
Show Your Firefox! 
Dat noem ik geen knoppen, dat zijn bookmarks en bookmarklets die ik heel vaak gebruik, en die staan op m'n 'bookmarks toolbar folder'.
Mudfoot schreef:Hoe ziet het er uit in 2.0? Onderaan staat een screenshot van mijn Foxje, ik ben zéér blij met Frank Lions' nieuwe Metal Lion Brushed iCe Chrome thema. In combinatie met CompactMenu-Firebird en Mr. Lions' Tab Overflow Scrollbar heb ik nu de ideale browser met de ideale UI!
Ik doe geen schermafdrukje, want het ziet er exact hetzelfde uit, behalve dan dat ik nu wel weer een zoekbalk heb, en dat er een aantal bookmarks op de bookmarks toolbar zijn veranderd, niet zo interssant dus.
Jij schreef: "Onderaan staat een screenshot van mijn Foxje", maar ik zie niks...