MS Patience voor de iMac

In dit forum kun je ervaringen uitwisselen met Mozilla-producten onder Apple's Mac OS (zoals Firefox, Camino, etc).
Plaats reactie
KoenvanV
Berichten: 348
Lid geworden op: 29 november 2007, 14:39
Locatie: Den Haag
    Macintosh Firefox
Contacteer:

MS Patience voor de iMac

Bericht door KoenvanV »

ik wil heel graag Patience blijven spelen op mijn nieuwe iMac. Ik bedoel de Patience die je bij de pc krijgt.
Wie weet hoe ik dat voor elkaar krijg. Op internet heb ik Patience voor de Apple gevonden maar die zijn allen slechter.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Macintosh Safari
Contacteer:

Re: MS Patience voor de iMac

Bericht door nirwana »

Koen,

Heb je deze al geprobeerd ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
KoenvanV
Berichten: 348
Lid geworden op: 29 november 2007, 14:39
Locatie: Den Haag
    Macintosh Firefox
Contacteer:

Re: MS Patience voor de iMac

Bericht door KoenvanV »

nirwana schreef:Koen,

Heb je deze al geprobeerd ?
dit gaat m.i. niet over Patience...?
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Linux Firefox

Re: MS Patience voor de iMac

Bericht door adri »

Hier staan er een aantal voor Mac:
http://nl.softonic.com/s/patience-gratis-download:mac
Er zit er vast wel eentje bij die je bevalt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 8.1 Firefox
Contacteer:

Re: MS Patience voor de iMac

Bericht door nirwana »

KoenvanV schreef:
nirwana schreef:Koen,

Heb je deze al geprobeerd ?
dit gaat m.i. niet over Patience...?
Sorry, ik heb de link nu bijgewerkt.
Ik bedoelde Solitaire XL; die staat ook in de lijst van Adri bovenaan (krijgt cijfer 8 van Softonic, voor zover dat iets betekent).
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
KoenvanV
Berichten: 348
Lid geworden op: 29 november 2007, 14:39
Locatie: Den Haag
    Macintosh Firefox
Contacteer:

Re: MS Patience voor de iMac

Bericht door KoenvanV »

sorry dat is te ingewikkeld: allemaal schermpjes en vragen of ik dit wel wil toestaan....
wat ik te zien kreeg was de kaarten van het begin van het spel, alleen de achtergrond ontbrak. Dus het spel over het blad waar ik toevallig mee bezig was...

Ik zoek het spel van Microsoft want die andere speelt ook niet goed.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 8.1 Firefox
Contacteer:

Re: MS Patience voor de iMac

Bericht door nirwana »

KoenvanV schreef:Ik zoek het spel van Microsoft want die andere speelt ook niet goed.
Koen,

Je gebruikt nu een ander besturingssysteem, dus zul je ook op zoek moeten naar software die datgene doet wat je gewend was om te doen op jouw vorige computer (onder Windows). Voor de ene toepassing heeft de Mac een beter alternatief, voor een andere toepassing verschilt het programma nauwelijks (zoals Firefox, Thunderbird, etc) en voor weer een andere toepassing ben je misschien beter af met Windows.

Maar het lijkt mij iets teveel gedoe om Parallels op te zetten op je Mac, met daarin Windows geïnstalleerd, puur zodat je de Windows-versie van Patience kunt spelen.

Als je toch met een virtuele Windows aan de slag wilt, dan kan Virtualbox nog wel iets voor je zijn.
Let wel op dat als je met virtualisatie aan de gang wilt het virtuele Windows-systeem ook gewoon een Windows-licentie moet hebben. Dat probleem heb je met Mac en Windows. Voor Linux loop je daar minder snel tegenaan, omdat de meeste Linux-distributies gratis zijn.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
KoenvanV
Berichten: 348
Lid geworden op: 29 november 2007, 14:39
Locatie: Den Haag
    Macintosh Firefox
Contacteer:

Re: MS Patience voor de iMac

Bericht door KoenvanV »

Beste Martijn,

ik raak zo snel van de kook als er iets niet lukt. Ik kan er nog steeds niet aan wennen wanneer er iets op de computer gebeurt dat ik niet geïnitieerd heb.Ik speelde dat spelletje Patience dagelijks om even tussendoor m'n zinnen te kunnen verzetten. Je kent mijn situatie.
Jammer dat voor de iMac geen 'goede' Patience is.

Nee ik ga niet Windows o.i.d. installeren voor een spelletje, dan moet ik het maar met een ander spelletje doen. :)
KoenvanV
Berichten: 348
Lid geworden op: 29 november 2007, 14:39
Locatie: Den Haag
    Macintosh Firefox
Contacteer:

Re: MS Patience voor de iMac

Bericht door KoenvanV »

nirwana schreef:Koen,

Heb je deze al geprobeerd ?
Ik kan niet vinden wat er moet gebeuren hier: ik krijg allerlei commerciële mededelingen en ik heb geen idee op welke ik moet klikken.
Plaats reactie