jabber, psi, ichat etc

In dit forum kun je ervaringen uitwisselen met Mozilla-producten onder Apple's Mac OS (zoals Firefox, Camino, etc).
Plaats reactie
common sense
Berichten: 656
Lid geworden op: 2 augustus 2006, 13:45
    unknown unknown

jabber, psi, ichat etc

Bericht door common sense »

Ik kan met iChat inloggen op mijn jabber account, maar wel een beeeetje omslachtig. Ik heb met http://www.psi-im.org een jabber account aan kunnen maken. Dat ging helaas niet met iChat. iChat kan wel inloggen dus so-far-so-good.

:D

Alleen, wat is het toch zonde dat je in de Mozbrowser profiel geen Jabber ID kunt opgeven!
rebil
Berichten: 505
Lid geworden op: 25 april 2006, 20:07
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door rebil »

Ik ben tot nu toe nog geen enkel forum tegengekomen waar dat wel kan. Beetje spijtig, zeker voor Vrije-softwarefora als dit.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Jabber-ondersteuning aan phpBB toevoegen moet op zich wel te doen zijn, getuige www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=268331
Alleen is de mod behoorlijk groot. Doorgaans installeer ik mods handmatig, maar ik denk dat ik nog toch een iets meer geautomatiseerd proces moet uitproberen...

In phpBB3 moet het echter eenvoudiger zijn om zoiets te integreren. Daar schijn je profielvelden te hebben die je eenvoudig zelf kunt inrichten. Ook handig in de volgende versie: "Jabber/xmpp support for notifications".
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
common sense
Berichten: 656
Lid geworden op: 2 augustus 2006, 13:45
    unknown unknown

phpbb3

Bericht door common sense »

De phpbb3 release zal nog wel ff duren. 'kzie dat ze nog in de beta test zijn... Ik werk er wel omheen, as usual. Tnx.
common sense
Berichten: 656
Lid geworden op: 2 augustus 2006, 13:45
    unknown unknown

Bericht door common sense »

nirwana schreef:In phpBB3 moet het echter eenvoudiger zijn om zoiets te integreren. Daar schijn je profielvelden te hebben die je eenvoudig zelf kunt inrichten. Ook handig in de volgende versie: "Jabber/xmpp support for notifications".
FYI, phpBB3 Beta3 is uit, we zijn weer een stapje dichterbij !
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?f=14&t=470468
Plaats reactie