[Lightning 0.7] Kalender panel aan de rechter zijde

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
rconen
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 oktober 2007, 19:11
    unknown unknown

[Lightning 0.7] Kalender panel aan de rechter zijde

Bericht door rconen »

Ik heb het lightning (v0.7) kalender panel aan de rechterzijde in Thunderbird v2.0.0.6 gesloten.
Hoe kan ik deze weer terug krijgen.

In het panel zag ik ook een weeknummer staan met daarvoor de tekst KW. Wat is dat voor afkorting moet dat niet WK zijn?
Gebruikersavatar
PaulBe
Berichten: 47
Lid geworden op: 5 februari 2004, 22:44
Locatie: Amsterdam (Zuid)
    unknown unknown

Re: [Lightning 0.7] Venster vandaag (kalender-balk rechts)

Bericht door PaulBe »

rconen schreef:Ik heb het lightning (v0.7) kalender ["panel"] aan de rechterzijde in Thunderbird v2.0.0.6 gesloten.
Hoe kan ik deze weer terug krijgen.
Paneel ??? Wordt hier bedoeld de rechter-zijbalk met "Gebeurtenissen en taken" ?
Bij mij zie ik, als ik in Thunderbird de mail-berichten bekijk, in de werkbalk een knop [Venster vandaag], met een kalender-pictogrammetje met het getal 31.
Daarmede krijg ik de rechterzijbalk terug.
Als je die "knop" niet hebt, kun je die waarschijnlijk toevoegen via [Werkbalk aanpassen].
rconen
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 oktober 2007, 19:11
    unknown unknown

Bericht door rconen »

Paneel ??? Wordt hier bedoeld de rechter-zijbalk met "Gebeurtenissen en taken" ?
Dat is inderdaad wat ik bedoel.
De knop [Venster vandaag] was bij mij niet aanwezig. Ik had wel gekeken in het [Werkbalk aanpassen] venster om eventueel een knop toe te voegen maar ik heb daar niet naar beneden gescrolld waar inderdaad deze knop stond.

Bedankt voor de snelle reactie.
Plaats reactie